Nikon D 3100 postřehy a focení s ním.

jaa
20. únor 2011

Z velmi dobrého kompaktu jsem byla díky extrémě rychlé dceři nucena,přejít na DSLR.Kompakt fotí super,ale nestíhá ...
Hledám maminy i tátínky,co rádi fotí své ratolesti a na jejich focení si pořídili právě tento foťák.Můžeme si předávat postřehy a rady.co a jak nejlépe udělat.... 😉

jaa
autor
20. únor 2011

Tak pomalu začínám přecházet z auto režimu na prioritu clony A..Pár fotek z tohot režimu..

ivarei
20. únor 2011

@jaa Díky za prima téma, já teda zatím žádné postřehy nemám, jsem začátečník 🙂 - ale ráda se od vás přiučím.

jaa
autor
20. únor 2011

@ivarei Já jsem taky začátečník..Alespon si můžeme radit navzájem🙂)))Třeba se přidá někdo další,kdo si ho už koupil dříve...Já ho mám od vánoc🙂

jaa
autor
20. únor 2011

Jinak zatím vše fotím na JPG.ted stahuji Adobe PS 5.Na raw úpravy...tak jsem zvědavá...jaké režimy zatím nejvíce využíváš?Zkoušela jsem makro,ale to je slabé..Musím koupit čočky.Používám Uv a Polarizační filtr.A zkouším fotit na to A.Doma myslím super,ale venku zatím nic moc.Kvalitu mám na fain,velikost fotky na M a živé...tam jsou asi nejlepší barvy..takové reálné...Co ty?Tobě to fotí krásně venku... 😉

vera5
21. únor 2011

@jaa Ahojky, mohu? Nejsem sice Nikoňák,ale mohu pár rad poskytnout. Dopučuji fotit do RAW, nebo do Raw+Jpeg, já fotím jen do raw,kvůli kvalitě snímku pro tisk.Potom převod v Capture One do TIFF, pak zpracovávám ve photoshopu.Pokud chcete fotky tisknout a dělat si např.fotoknihu, je lepší fotit do rawu.

jaa
autor
21. únor 2011

@vera5 Díky..samo,že můžeš. 😉 ted znova stahuji PHSE5.Abych mohla zkusit raw.Jak pak mám upravit fotky,aby mi nezabraly celý HD?

jaa
autor
27. únor 2011

@vera5 Tak jsem to také zkusila...RAW 😉

lucy222
28. únor 2011

Ahojda,
my take koupili nejdrive kompakt,ale jelikoz je na 'me foceni' nedostacujici (rada si fotim objekty v pohybu),tak si jej nechavame na dovolene a vylety a na ten zbytek jsme poridili zrcadlovku... 😎