Parfémy FM Group vs. originály. Máte zkušenost?

johanda
8. pro 2008

Ahoj holky, dochází mi můj oblíbený parfém Chanel Coco Mademoiselle a známá mě láká na údajně identickou vůni od FM Group, která je ovšem cca 10x levnější než originál. Moc se mi to, příznám se, nezdá, dotyčná pracuje jako dealer FM Group (což je podezřelé, že 🙂). Přesto mi to vrtá hlavou a ráda bych se dozvěděla více od děvčat, které mají vlastní zkušenost s parfémy téhle společnosti (tj.kvalita vůně, jak dlouho vydrží, jak se rozvíjí atd.). Nerada bych dala, byť jen 2,3 stovky za nějaký fake. Díky.

adelii
12. pro 2008

Ahojky,tak ja som mala z FM DKNY be delicious a bola som v soku, ako ta vona vydrzala.Dokonca na diskoteke,kde je totalne nafajcene,mi dost ludi povedalo,ze krasne vonim.Mam aj znackove parfemy,ale s tymi sa mi to veru nestalo.Mam kamaratky,ktore tiez maju vone z FM a vazne tie vone vydrzia.Neviem,cim to je 😀

janulle22
12. pro 2008

taky znam pana dilera a mam na vanoce od nej objednane parfem tak jsem zvedava ale vsude jsem slysela jen chvalu ze lidi jsou s tim spokojeni...tak to zkus a uvidis... bud to bude dobry bo ne...200 neni zadna horentni suma ... 😉

lendy1
12. pro 2008

já bych si to nekoupila už z principu, nesnáším napodobeniny 😝

kalerat
12. pro 2008

Jani tak pak dej vědět 😉 😉

lotosek
12. pro 2008

Koupila jsem si vůni od kamarádky-dealerky a jsem spokojená, parfém vydrží dlouho krásně vonět. Ale vybírala jsem po čuchu, nešla jsem po určité vůni.

natalien
13. pro 2008

Já jsem si letos na jaře koupila napodobeninu Escady, můj názor je ten, že to moc nevydrží, používám ji občas a to jen když jdu jen tak ven. Protože mám originály DKNY a CK a používám je docela dost, tak v porovnání s tímto to nemá moc společného. Za tři stovky fakt nemůžeš čekat nic super, ale jen tak (já takovým říkám "na ven") asi stačí. Já už si určitě nic nekoupím 😔

johanda
autor
13. pro 2008