Šílená touha po dítěti ve 20 letech. Co se se mnou děje?

princeznickaaa
19. říj 2011

Dobrý večer maminky a budoucí maminky🙂
Chtěla bych Vám nejprve objasnit svou situaci a poprosit Vás o pár vašich rad a názorů..
Je mi 20 let, studuji vysokou školu druhým rokem. Mám 3 roky přítele, také studenta. Zatím spolu nebydlíme.
Milujeme se a plánujeme společnou budoucnost .. a nyní se mi naskytla takováá věc...
Už několik měsíců mě súžuje příšerná touha počít dítě .. nevím, jak je to možné.. Nikdy jsem si neuměla představit, že bych přivedla děťátko do "ne úplně vhodných" podmínek - myslím si, že jsem docela rozumný člověk .. a najednou tohle ??
Co se to se mnou děje ?Jak si s tím mám poradit? .. Vůbec nevím, co mám dělat, myslím na to dnem i nocí .. Přítel je také rozumný člověk a o miminku nechce ani slyšet a já mu rozumím, ale přeci jen si myslím, že bychom to zvládli ... ááá ... jak můžu být takhle šílená ??
Pomožte prosím, jsem bezradná :(

adunka73
19. říj 2011