Soudní řízení. Kolik stojí odvolání?

wildkatty
21. čer 2009

Potřebovala bych radu pro kamaráda.Je tu někdo, kdo se vyzná v trestním právu?Kamarád potřebuje sepsat odvolání k rozsudku,popřípadě právníka k dalšímu soudu.Vůbec tomu nerozumím,řešilo se to přes samosoudce.Na kolik by ho to tak mohlo finančně vyjít?Tvrdí,že na právníka nemá,ale myslím,že vzhledem k trestu,by to přes právníka řešit měl....poradí někdo???děkuji 😉

jannanatys
21. čer 2009

nevim o co přesně jde ale ja byla taky samosoudcem odsouzena na 300 prospěšnych hodin za ubliženi na zdravi 😒 a ani jsem nevěděla že jsem něco udělala tak jsem napsala proti rozhodnuti ze dne........ se odvolavam a zarověn uvadim k předvolani svědky toho a toho že jsem žadny trestny čin nespachala tak jsem to stručne jako laik napsala a do 14 dnu přišel dopis at se dostavim k soudu a bylo to!!

andzi
22. čer 2009

wildkattty: ja som právnička a ak ide o trestné konanie tak ti právnika odporúčam, aby si ho ten kamarát zvolil. Ak nemá peniaze, dá sa požiadať o advokáta ex offo. Pozor ale na lehotu.

wildkatty
autor
22. čer 2009

jannanatys on má právě taky ublížení na zdraví
😒 a to už jsi pak měla normální soud,nebo to byl zas ten samosoudce 😕

andzi to mu asi neprojde neb je OSVČ,jenže splácí byt a půjčky,co si nadělal ,když dlouhodobě marodil 😒 můžeš aspoň přibližně říct,kolik by mohlo stát sepsání toho odvolání u právníka? děkuji

andzi
22. čer 2009

wildkatty: pozriem ti to vo vyhláške. Aký trest mu hrozí?

andzi
22. čer 2009

Takže tu máš českú vyhlášku:

(3) Při obhajobě v trestním řízení, nejde-li o věci podle odstavce 2, se považuje za tarifní hodnotu
a) částka 1000 Kč, jde-li o trestný čin, na který zákon stanoví trest odnětí svobody, jehož horní hranice nepřevyšuje jeden rok,
b) částka 10 000 Kč, jde-li o trestný čin, na který zákon stanoví trest odnětí svobody, jehož horní hranice převyšuje jeden rok a nepřevyšuje pět let,