V jakých botech řídíte auto?

vendeta
9. pro 2009

Jsem začátečníka na řízeni se vždy přezouvam do balerinek bez podpatku,ale mam strach aby mi nevyklouzli. V jakych botech jezdite?

terinda
9. pro 2009

V botách bez podpatku a ne v pantoflích 😉

rimmel
9. pro 2009

ja si pamatam ked som si robila vodicak, som sla rovno z prace a v stoklach ridila 😀 😀 ale potom mi to neskor zaplo ze sak si mozem nejaku obuv na prezutie vzdy so sebou zobrat 😅

vitty
9. pro 2009

Když jsem se kdysi učila, jezdila jsem bosa. Teď řídím třeba v holinách. 😀 Jde o zvyk.

malovani
9. pro 2009

V jakýchkoliv, je mi to jedno... v něčem se řídí líp, v něčem hůř, ale je to jen o zvyku...

.danda.
9. pro 2009

Taky nemám vytříbenou obuv 😉 . Ze začátku, jsem jezdila ve sportovní a dnes si vezmu kidně i jehly. 😉 Ale na delší trasu se přezuju do pohodlných 😉 😀

jeudi
9. pro 2009

v teniskach do auta se vzdy prezouvam a boty na podpadku beru sebou ... 🙂

kubaka
9. pro 2009

dobrá otázka - jezdím v polobotkách, ne příliš tvrdých podrážkách a ne ve vysokých podpatcích. Tak, abys měla v noze cit a cítila jakou silou šlapeš na pedál a podpatkem si neškobrtla o kobereček. Taky by boty neměly padat z nohy - I můj tát, profi řidič měl boty, ve kterých se mu lépe jezdilo, zvlášť na dlouhých trasách.

martinka79
9. pro 2009

já zvládám řídit v čemkoliv, ale po pravděš boty na vysokém podpatku či s dl. šičkou nejsou to pravé ořechové.. pokud jedu dalekou štreku tak zásadné pohodlné tenisky.
vlastně ani zimní farmářky nejsou to prav= na řízení...

mirka755
9. pro 2009

ahoj
neřídím v pantoflích, vysokých podpadích. Musím mít pevnou botu a slabou podrážku abych cítila pedál

uci
9. pro 2009