• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Vývoj řeči u dětí ve vícejazyčných rodinách

30. října 2012 
Dobrý den, milé maminky,
jsem studentkou Pedagogické fakulty MU Brno a v rámci své bakalářské práce se zaměřuji na vývoj řeči u dětí vyrůstajících v bilingvním prostředí. Pro zpracování bakalářské práce je pro mě zásadní výzkum, který je založen na následujícím dotazníku: http://www.anasurvey.com/survey/d/C4C9O3F7Y9B8Z7Q9A .
Chtěla bych Vás, které vychováváte dítě ve vícejazyčném prostředí, moc poprosit o jeho vyplnění.
Cílovou skupinou jsou děti starší 6ti let (horní hranice neomezená :slight_smile: ), ale zajímavé pro můj výzkum by mohly být také informace o mladších dětech (minimálně však 3letých).
Moc děkuji
Lenka
15. bře 2012 ve 21:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
15. bře 2012 ve 22:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@mamkamarketa moc děkuju!
16. bře 2012 v 07:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@agnessa škoda, že máte zájem jenom o děti starší 3 let, už jsem chtěla nabídnout zkušenosti s naším 2 letým :slight_smile: Je zajímavé, že většinu dne na něj mluvím já, česky, on začal používat jako první slova anglické (muž) zřejmě jsou jednodušší na výslovnost, místo Horký řekne Hot, místo Jabko-Apple atd
17. bře 2012 ve 21:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@lynks pokud byste byla ochotná dotazník vyplnit, určitě to bude i tak zajímavé (vypadá to, že je malý šikovný v mluvení :wink: ), zřejmě ho nebudu moct použít celý ve statistice, ale zase Váš přiklad může být zajímavým zpestřením při vyhodnocování, některé body bych určitě mohla použít. Takže budu moc ráda, když vyplníte otázky, které se Vás týkají.
18. bře 2012 v 06:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak jo, vyplněno
18. bře 2012 ve 13:05  • Odpověz  •  To se mi líbí