Jak často chodíte na ultrazvuk? Není škodlivý?

dendisa
24. led 2007

Ahoj holky,
chci se zeptat, jak často chodíte na ultrazvuk. Co jsem zjistila, že jsem těhotná, byla jsem u lékaře 3x. Pokaždé mi dělal vnitřní ultrazvuk. Všichni kolem mi říkají, že to je nějak moc často a manžel navíc někde slyšel, že ty vlny mohou narušit plod.

Lékař by snad měl vědět, co dělá, a neriskovat. Jak to máte vy? Opravdu je to škodlivé?

díky moc.

zabza
24. led 2007

Dendiso, tak já mam zase úplně opačný problém. Doktor mi potvrdil těhotentství v 5. týdnu a řekl mi, že mám zase přijít až ve 12. týdnu. Do té doby nic. A na první ultrazvuk půjdu až ve 13. týdnu. Já mám zase obavy, že nic nesleduje a vůbec se nestará.

januskaababoo
24. led 2007

Ahoj dendo...ja jsem u dobreho doktora, ktery ma dobry utz a je dobre vybaven...myslim v ordinaci 🙂

Ultrazvuk mi dela pokazde kdyz jdu do poradny, ale uz ten vnejsi, ty jsi jeste cerstva tehulka, tak musi dovnitr, ale casem uz jak bude videt vic, tak taky prejde na brisko...

O skodlivosti utz bylo napsano mnohe a po pravde receno, muj osobni nazor je, ze mikrovlnka je daleko skodlivejsi...ale je to muj ososbni nazor, takze holky nekamenujte me...

Nevim, jestli muzes ten utz odmitnout, myslim, ze bys mohla...delaji se normalne 3 velke, ten prvni nevim(nebyla jsem v CR), druhy ve 20tt, a treti kolem 32tt...ale zalezi na tom doktorovi...

Jak jdu ja, zkontroluje na utz, jestli bije srdicko a zmeri mu hlavicku, ani 2 minutky a je to... 🙂
Uvidis, co ti napisou jine holciny, jinak ti preji hezoucky snizkovy den 🙂

romana27
24. led 2007

Holky, co bych za to dala mít ultrazvuk třeba denně, jen abych věděla, že mimi je v pořádku 🙂