Mimi v děloze není vidět. Mimoděložní těhotenství?

sylvka
18. led 2008

Ahoj ,moc vás prosím o radu.Před týdnem jsem měla dostat MS,testíky byly hned pozitivní,tak jsem šla k lékaři.Ten na UTZ nic neviděl.HCG mám 463.Dnes mi ještě našel ňáké minimální množství tekutiny za dělohou.Jinak se ale cítím dobře,nešpiním,břicho mě nebolí.Mám hrozný strach,že se jedná o mimoděložní těhotenství.Poraďte.Díky

lisounek
18. led 2008

sylvka: je to jeste moooc brzy, me delali ultrazvuk kvuli problemum zhruba ve tretim tydnu a nebylo tam nic to je normalni.... mimodelozni poznaji z krve. Je lepsi nechodit k dr. hned, protoze oni te zbytecne vystrasi....ja bych sla jinak az pozdeji, ale spinila jsem a ke vsemu to bylo po svatcich, takze zadnej med, ale urco pockej a dej tomu cas 🤐

sylvka
autor
18. led 2008

lisounek,díky,vím že jsem šla brzy,ale já dělám sestru v domově důchodců a tam se doporučuje jít brzy,abych se nestrhla a tak...a jak se to pozná z krve,jestli HCG je nebo není?

megy
18. led 2008

HCG při mimoděložním těhotenství narůstá pomaleji než obvykle a pak stagnuje nebo klesá. V tom lepším případě - nestoupá, což je relativně lepší varianta, jelikož pak by docházelo k vývinu plodu mimo dělohu a mohlo by dojít k ruptuře vejcovodu a to je pak o holý život.

To, že tam fakt není nic vidět je úplně normální. Teď si nechej kdyžtak napsat nemocenskou, alespoň na 14 dní a pak uvidíš. To je akorátní doba, aby se zjistilo, zda je vše, tak jak má - zvláště uložení plodu 😉

lisounek
18. led 2008

aha tak to jo to je jasne... HCG je tehotensky hormon a sleduje se v zacatku, dokud se neobjevi srdecni akce plodu. Mel by se zvysovat. Pozdeji by ale mel doktor na ultrazvuku najit plodove vajicko a pomalu se tvorici zloutkovy vacek a tak jde o normalni vyvoj....mimodelozni se vetsinou jen tak nepozna.... prave z te krve

pismenko
18. led 2008