Ultrazvuková vyšetření, jak se na ně díváte?

zanet614
11. kvě 2013

Vážené nastávající maminky,

studuji obor porodní asistence a v rámci bakalářské práce by mě zajímalo , jak se díváte na ultrazvuková vyšetření (jestli z nich máte strach, s jakými pocity tam chodíte, jestli je vnímáte jako přínosné vyšetření, jaké máte zkušenosti se sdělováním výsledků ze strany lékařů atd.).
Budu ráda, když se se mnou podělíte o své zážitky, zkušenosti, pocity, zkrátka vše, co Vás v souvislosti s tímto tématem napadne.

Děkuji. Žaneta

aronek
11. kvě 2013

@zanet614 ahoj, moje první těhotenství bohužel skončilo zamlklym těhotenství. Dr mi to řekl, když jsem byla jeste slecena nahoře na koze a to naprosto bezcitne. Že dítěti netluce srdce, ať si sjedu do nemocnice, že mi udělají revizi. Nebyla jsem schopna ani slezt z kozy a jak jsem brečela, málem jsem nedojela domu a nabourala. Dr mi k tomu nic nerek 😠 a nevysvetlil. Po této zkušenosti jsem změnila lékaře. Ač jsem ještě několikrát potratila, nový lékař vždy vše naprosto profesionálně vysvětlil. Na každém UTZ mně vždy zajímalo, jestli tluče srdce a pak jsem vetsinou přestala vnímat a hrozně se mi ulevilo.

ssassi
11. kvě 2013

@zanet614 já si nejvíc pamatuju ten první ultrazvuk. když jsem viděla tu "fazolku". vyhrkly mi slzy 😝 no a pak jsem až do 20. týdne zvracela tak, že si z každého vyšetření pamatuju jen to, že jsem zhluboka dýchala, abych nikoho neohodila. což se mi stejně nepovedlo 😀
a pak si pamatuju bohužel až moc dobře vyšetření z porodnice. neosobní necitlivý běžící pás, informace na půl huby, žádné soukromí.

evcounek
12. kvě 2013

no já u prvního vidělaj jen fazolku se srdíčkem a pak až někdy kolm 20tt.