Jaký zvolit postup po zavedení prvního příkrmu?

marlusa
27. črc 2014

Ahoj, začala jsem asi před 4 dny s příkrmy. Malá má 6 měs, dosud plně kojená. Rozhodla jsem se začít s kaší, abychom zlepšili spánek - kaši dávám k večeři, pak před nočním spaním kolem 22:00 ještě kojím. Jelikož jsem úplný začátečník 🙂, chtěla bych se zeptat těch, co začínali také s kaší večer, na zkušenosti. Zajímalo by mě, čím pokračovat pak, až kaší nahradíme celé jedno jídlo. Zeleninou k obědu nebo ke svačině? Nebo je to jedno? A co maso a žloutek v 7. měsíci? Jelikož začínám kaší, kdy ho mám pak přidat? Přece to do zeleniny nemůžu dát hned.
A pak bych se ještě chtěla zeptat těch co kojili, jak jste to udělali s postupným vynecháním jednotlivých kojení? Zatím mi to dělá celkem problém. Vím, že by se tvorba mléka měla cca po 6 dnech upravit. Zatím se mi ale prsa nalívají a bolí. Jak moc odstříkávat? Problém vidím i v tom, že mi malá pije vždy jen z jednoho prsu. Takže to vynechání se týká stále stejného prsu, protože jí 6x denně.
Děkuji M

mafeska
27. črc 2014

@marlusa já si teda nemyslím že je vhodné začínat zrovna kaší jelikož na sladkou chut se zvyká velmi dobře a pak by nemusela chtít ostatní. ale když už si tak začala tak bych se pak zaměřila na zeleninu k obědu.
S kojením neporadím, nemám zkušenost.
můžeš mrknout i sem, dole jsou 2 přílohy http://www.kojeni.net/zavadeni-prikrmu.html

katyxq
27. črc 2014

https://www.modrykonik.cz/zavadeni-detskych-pri... a https://www.modrykonik.cz/nocni-kojeni