• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Eshop pinkorblue.cz, máte zkušenost?

21. prosince 2016 
Zajímalo by mě jestli opravdu funguje,posílají za takovou cenu a to co mají uvedeno :slight_smile:
4. kvě 2013 v 17:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
ceny mi tedy nepříjdou nic extra
4. kvě 2013 v 19:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
ano existuje, zrovna před týdnem mi došel balíček s chůvičkama a plenkama :slight_smile:
10. kvě 2013 ve 20:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
Eshop funguje :wink: Já jsem tam nakoupila zábrany do dveří, měli je tehdy v akci.
10. kvě 2013 ve 20:51  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Nedávno jsem nakupovala balíček přišel v pořádku. Objednávala jsem pro jistotu na dobírku :wink:
10. kvě 2013 ve 21:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
mám. pozitivní!!! platila jsem předem, přišlo mi to nadvakrát. den po sobě. takže pohoda. DOPORUČUJU!!!!!
10. kvě 2013 ve 21:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
Moc Vám děkujeme za reakce. Jsme moc rádi, že u nás nakupujete. Pokud máte nějaké podměty, co přidat, zlepšit apod, určitě nám to napište. Budeme jen rádi. Přejeme hezký den
6. čer 2013 v 15:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Přidávám letošní zkušenost, DÁVEJTE SI BACHA, nové recenze na heurece jsou úděsné!!!
A tady moje:


Objednala jsem koloběžku/odrážedlo 2v1, byla zrovna v akci, místo nového zboží mi došel již složený nefunkční kousek, požadovala jsem výměnu zboží, ale místo toho, mi po 14 dnech, co měli zboží vráceno přišel jeden mail, že mi poslali peníze zpět na platební kartu, to jesli tam budou se dozvím zítra. Každopádně zboží je již za úplně jinou cenu, než bylo původně nabízeno. Na moje e-maily, posílané v průběhu, s dotazem, kdy mi dojde nové (vyměněné) zboží nereagovali, přitom při telefonické domluvě k tomu, jak mám zboží vracet a zda chci peníze či výměnu, mi výměnu přislíbili. nyní mají na stránkách 5 ks tohoto zboží skladem, takže vrácení peněz z důvodu, že by zboží nebylo asi dostatečnou výmluvou být nemůže. Jsem totálně znechucená, kor před vánocemi, toto jednání je šílené a v životě z tohoto e-shopu objednávat nebudu.
Je to výsměch , snad dostanu zpět alespoň peníze.
7. pro 2016 v 19:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Od 12.12. mám objednán dárek pro děti pod stromeček, přijatá objednávka a od té doby nic..Psala jsem mail, jak to vypadá a pořád žádná odezva :( Hlavní dárek asi mít děti pod stromkem nebudou :(
20. pro 2016 ve 12:37  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nakupovali jsme tam několikrát a vždy jsme byli spokojení. Naposledy jsme před pár týdny objednávali autosedačku a do týdne jsme ji měli doma.
@secanskan a nebyla u zboží uvedená dostupnost třeba 14 dní? Mě se jednou stalo, že jsem to přehlídla a divila jsem se, že dlouho nic nejde. Pak až jsem zjistila, že to tam mají napsáno.
20. pro 2016 ve 12:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@secanskan mě to nakonec po všech peripetiích došlo vyměněné, ale teda trvalo to, kontaktuj tady paní, co tu je z pinkorblue (ta co tu dělala tu předvánoční promoakci), ta reaguje hned, pokud bys nenašla kontakt, tak dej vědět, někde dohledám jméno
20. pro 2016 v 16:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dekuji, dnes napsali, že predali PPL :slight_smile: Meli napsane 6-8 dni, tak snad to dojde do Vánoc, nepredali PPL nejake papiry k balickum a oni to ted dohledavaji manualne :(
21. pro 2016 ve 13:14  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek