Nakupování na Aliexpress, co kupujete? Reálné foto+odkaz

lepsa
25. zář 2016

Ahoj holky, je mi jasné, že spousta z vás Ali zná 🙂 I já jsem tam už nakoupila nějaké drobnosti, většinou jsem byla spokojená. Nyní čekáme mimčo a zajímalo by mě, co vše pro mimi tak nakupujete (oblečení, hračky,ostatní potřeby...) ?

A taky pokud máte odkaz objednaného zboží + reálnou fotku, tak jestli to jsem můžete přidat. Zboží je tam mraky a když člověk něco hledá ... :D
a určitě to nám všem pomůže 🙂

Já jsem teď objednala nějaké drobnosti na focení pro miminko, takže až přijdou, tak určitě dám foto + odkaz.

g_m
25. zář 2016

@lepsa Já jsem zatím taky spíš začátečník, takže si ráda přečtu rady. Pro mimi jsem objednala akorát ponožečky a jedny kalhoty. Vše přišlo bez problémů a ponožky za tu cenu v super kvalitě. Hračky pro miminko tam určitě objednávat nebudu, bojím se, čím vším to může být napuštěné... Neteři jsem ale objednala oblečky na Barbie za nesrovnatelou cenu, za kterou bych je kupovala tady. Za mě zatím spokojenost.

lepsa
autor
25. zář 2016

@g_m hraček se taky bojím, zas na druhou stranu se v Číně dnes vyrábí snad vše, takže pořád váhám.
Já tam objednávala oblečky pro psa 🙂 ty jsou super a pak nějaké jiné drobnosti. Ale pro mimčo ještě nic (tedy kromě toho na focení), ale to bude ještě nějakou dobu trvat

lepsa
autor
25. zář 2016

Já teď hledám na Ali kolíčky na kočárek a nemůžu najít, tak kdyby někdo náhodou našel 🙂

g_m
25. zář 2016

@lepsa Akorát hračky, které mají prodávat v ČR, musí projít kontrolou, ne? Takhle to nikdo nekontroluje. Můžu se zeptat, co jsi objednávala na to focení? Nebo pod jakým heslem na vyhledání?

lepsa
autor
25. zář 2016

zadala jsem Newborn Photography Props 🙂

lepsa
autor
25. zář 2016

@g_m to je asi fakt s tou kontrolou 🙂 možná hračky pro starší děti, ale pro mimča si ne 🙂

sara84
25. zář 2016