Nosní odsávačka, která se nepřipojuje na vysavač. Poraďte

kakousek
30. bře 2014

Potřebovala bych poradit, zda existuje nějaká nosní odsávačka, která se nemusí připojit na vysavač. Pokud ano, jaké s ní máte zkušenosti.Díky 🙂

laurital
30. bře 2014

Existuji i elektricke odsavacky, napr.Ballidoo, kupovali jsme ji nedavno na prani kamaradce jako darek k narozeni mimca, osobni zkusenost ale nemam, takze treba nekdo poreferuje..

speedygon
30. bře 2014

Nebo jsou takové ty ústní....akorát ne každý to s ní možná zvládne, navíc je slabší tah...mám ji, ale chci si pořídit tu na vysavač...moje plíce to jaksi nezvládají, když mám pořádně odsát...

killi
1. dub 2014

já mám klasickou suavinéx je super. Mám i na vysavač, ale malá se u toho hodně vzteká tak používám radši obyčejnou 😉

kachidlo
24. dub 2014

@speedygon Já mám taky jen ústní. Časem jsem vypilovala techniku 🙂 V podstatě stačilo zkousnout hadičku při tahu a hned byl sopel venku 🙂

limpopocz
28. dub 2014

Dobrý den, v eshopu limpopo.cz v kategorii kojenecké potřeby-péče o dítě nabízíme několik nosních odsávaček, kukněte 😉

zuza555
1. kvě 2014

My máme odsávačku na baterky Plus Comfort, stojí asi 1200,- Nemáme vysavač a ústní nám nešla vytáhnout sopel. Koupili jsme asi před měsícem a zatím spokojenost.

gepe
1. kvě 2014

Mame na baterky od LivingLab, ma tri ruzne velikosti silikon nastavcu. Maly je 8,5 mesice ted, zatim jsme jeste nemenili baterie a naprosta spokojenost. 🙂 mame i BabyVac na vysavac a tu jsme pouzili pouze 2x az nekdy pro 7m veku maly.

gepe
1. kvě 2014

Zapomela jsem prilozit obrazek. To je ona. Vyborna i na cestovani.

vilibalda
1. kvě 2014