Reklamace obuvi, může prodejce snížit vratnou cenu?

janakailana
16. kvě 2016

Zdravím děvčata, mám dotaz, dne 20.4. jsem zakoupila malému gumáčky, bohužel začaly po 2 týdnech praskat v ohybech, je pravda že malý v nich byl opravdu dennodenně bylo totiž deštivé počasí takže spodní podrážka byla trošku "zešmajdaná". Dnes mi přišlo, že mi reklamace byla uznána a mám k dobru 170,-Kč, přitom stály nějakých 240 Kč. Může mi prodejce snížit vratnou cenu např. pro opotřebení. Známa říkala, že ji to takhle samo udělali u Baťi, ale zdá se mi to divné. Setkala už jste se s tím některá? Děkuji za Vaše odpovědi.

lv
16. kvě 2016

to nemyslím, že by bylo dobře..obuv je na to, aby se používala, pokud je to jen na občasné, opatrné užívání, musí být označena jako módní obuv, či tak nějak. ty jsi nereklamovala to, že jsou ošlapané, to je normální opotřebení z užívání /byť pro mě po 14dnech užívání lehce nepochopitelné,ale co, dětem roste noha, tu sezonu by vydržet měli, sezonu beru jaro-podzim/, ale to, že praskly a to by tedy neměly. Zavole si na sdružení obchrany spotřebitele, na čoiku, a zeptej se..

ladkaspackova
16. kvě 2016

Požadovat částku na pokladním dokladu, který jste dávala k uplatnění nároku na reklamaci

janakailana
autor
17. kvě 2016

Dekuji, dnes jsem tam byla a pani mi rekla ze mam k dobru 170 Kc, s tim uz jsem se smirila a nehodlala to resit, ale jak ki rekla ze na penize nemam narok ze si musim za to neco vybrat to uz me nakrklo a zacala jsem byt opravdu neprijemna. Nakonec mi tech 170 kc dala. Tak aspon takhle.

lv
17. kvě 2016

@janakailana a volala jsi na tu čoiku, nebo ochranu spotřebitele?

zmrz_lina
17. kvě 2016

Nahlásila bych to na ČOI - jde to i vyplněním formuláře online. Tohle si obchodník nesmí dovolit.

tulikiss
17. kvě 2016

@janakailana pokud reklamaci uznaly mely bud vymenit kus za kus nebo vratit penize a to plnou castku. to je jak kdyby sis koupila troubu a ta ti po dvou mesicich prestala hrat a oni ti reknou no my vam vratime misto 8000,- jenom 6500,- protoze jste si v ni nejaky ty obedy uz delala.

janakailana
autor
18. kvě 2016

Nevolala jsem nikde, jelikoz jsem tehotna a opravdu se nechci rozcilovat tak jsem nad tim mavla rukou a nemela se zajem hadat. Pani si nenechala podepsat ani zadny papir o.prevzeti penez, takze bych si tak mohla prijit pro penize jeste jednou.

kolibricek36
18. kvě 2016

@janakailana měla bys dostat plnou výši ceny - manžel to říká, jinak pohrozit inspekcí
to že praskly není tvoje vina, ale výrobce