Chceme miminko, ale v práci jsem slíbila počkat 2 roky

xjulinkax
2. led 2014

Ahoj holky, dlouho jsem hledala na internetu odpověď na mou otázku, ale asi jsem hledala špatně, nebo taková diskuze ještě nebyla vytvořená. Chtěla bych se svěřit se svým příběhem, který mě delší dobu trápí. S manželem si oba moc přejeme miminko, ale zádrhel je pořád v mé práci. Nejdřív jsem byla zaměstnaná na 2 roky na dobu určitou (loni jsme se vzali) a po svatbě a po roce v práci jsme se začali snažit o miminko. Smlouva mi už měla vypršet, ale šéf pořád sliboval, že smlouvu prodlouží, tak jsem pořád posunovala vysazení antikoncepce, abych ještě dodělala šk. rok (jsem učitelka) atd. atd. a začali jsme se snažit až v lednu loňského roku. A pak jen tak mezi řečí mi šéf koncem dubna oznámil, že mi smlouva končí a že se vrací paní po mateřské a i když jsem nebyla její zástup, je pro něj jednodušší mně smlouvu neprodloužit a ji dát na mé místo. Takže dost velká podpásovka (ještě se slovy - jsme s Vámi velmi spokojení). A nedokážu si to vysvětlit, ale asi jak jsem začala být nervózní z té práce, mimčo se nedařilo. A pak přišla nabídka nová. Tak jsem to zkusila, aniž bych věřila, že mě přijmou. Proč taky? Mladá novomanželka bez dětí určitě brzy odejde pryč. Ale nechtěla jsem jít na MD, nebo spíš hned na RD z pracáku. Nakonec se zadařilo a práci jsem dostala. Takže všechno zlé bylo zapomenuto a já se těšila do nového zaměstnání. Smlouvu mám zas na dobu určitou a na 2 roky. Řediteli jsme slíbila, že to aspoň ty dva roky vydržím... No, ale mám za sebou půl roku a už začínám litovat. Přijde mě to, že se to strašně vleče. Děti ve třídě jsou letos moc fajn, takže bych je nechtěla hned opouštět a navíc nemám na to žaludek, když něco slíbím, ale na druhou stranu, na mě se taky nikdo neohlíží a jestli já budu pořád jen čekat, až dokončím šk. rok, až odejdou ty a ty děcka, až dostanu konečně smlouvu na dobu neurčitou, tak mi bude přes 30 a tak pozdě jsem děti nechtěla. Omlouvám se za tak dlouhý příspěve