Druhé dítě a mateřská. Kolik budu brát?

janulle22
6. srp 2008

ahoj chtela by jsem se zeptat mam 13mesicniho syna a ted cekam mozna dalsi mimi...tak by me zajimalo jak to budumit s materskou...?kolik budu brat na druhy dite...?dekuji...

dzej
6. srp 2008

janulle bude to uplně stejný jak při prvním mimču, prvních 28týdnů PPM /průměr 69% od posledního zaměstnavatele/ a potom mateřská ve výši podle toho jakou zvolíš délku 2,3nebo 4 roky. Jak začneš brát PPM, tak mateřská co máš teď končí.

janulle22
autor
6. srp 2008

ahoj dzej,ja jsem materskou nebrala brala jsem primo rodicovsky prizpevek pac jsem byla studentka.takze jestli budu mit druhy dite tak na nej budu brat taky rodicak a jestli dobre chapu tak az se narodi druhy a i kdyz malej nebude mt 3roky tak mi to zrusej a budu brat jen na to narozeny....?ale to je divny ne..?kal muzu brat jen na 1dite kdyz to druhy nema ani ty 3 roky...?

marselina
6. srp 2008

janulle22syn bude mít v září 3roky,mateřskou mám na 4 a čekáme také druhé mimi,které se má narodit v prosinci.Co mi byo řečeno,tak ukončím rodičovskou s prvním a nastoupím na řádnou mateřskou 8týdnu před prvním termínem porodu s druhým miminkem.já jsem sice pracovala ale jen na 4hodinky při prvním od jeho dvou let,mateřsko by mi měla platit tedy práce kde jsem byla,ale žádat o ni nebudu,bylo by to jen pár korun a zbytek by mi stejně doplácela sociálka do výše 7600kč,budu to tedy žádat hned přímo na sociálce která mi bude tyhle penízky dávat do věku tří let,protože jsem si zvolila rodičák ve výši tří let.

janulle22
autor
6. srp 2008