Herectví na mateřské dovolené

veverkamaminka
28. srp 2017

Ahojte,

běhá tu téma uklízečka kolik si vydělá, já při mateřský studuji a dělám v herecký branži.

Herectví může dělat každý: Komparz to jsou ty lidi za hercema a taky si vydělají na historickém filmu za 11 dní za 900 na 12 hodin přes 10000Kč když jsou hodiny přesčasy a kostýmní zkouška, já hraji i epizodní a mám zkušenost s hlavní rolí ze seriálů a pořadů na TV Barrandov, jen doporučuji nabídky od castingových agentur jsou i na Facebooku.
Jinak mě zítra čeká test opravný z češtiny tak snad to podnikání dostuduji a DAMU mi neuteče, je to nadosah lusknutí prstu ta zítřejší zkouška. Herectví je zábavný a krásný zážitek, hraji i v divadle a k tomu mám miminko, jen doporučuji i děti můžete zapojit, těhotná, děti , miminka , senioři a dospělý to doporučuji když máte hlídání.

Ale chci se zeptat je lehký nástup zpět do práce po mateřský? Určitě je dobré si při mateřský rozmyslet zda nechcete jiné povolání?
Já totiž dělám v KFC na plný úvazek a proto si dělám maturitu i herectví, nechtěla bych být navždycky v KFC určitě si časem na jdu i jinou profesi, jo a ještě dotaz k uklízečce, ti co dělají ve školách a školkách mají i oni volno o prázdninách? Asi ne co musejí chodit zalévat kytky atd viď te ... kytky to je jasné nemohou umřít.

Nejhorší je , že mám v divadle kolegyni co má vyšší odbornou hereckou školu, studuje VŠE a je ve studenským vysokoškolským divadle a je jí 32 a žije s mamkou a nepracuje má přítele a dítě plánuje ,ale prý je ještě čas , vím ja divné , že mám v 21 letech 2 kluka ,ale koukněte na druhý příklad mé kolegyně ... nepracuje a plánuje někdy dítě ,ale tikají ji hodinky biologický.

Takže jaký je návrat zpět do práce po mateřský? Díky a doporučuji to herectví.

journals
28. srp 2017

Eh... o čem ten tvůj příspěvek s dotazem vlastně je...? 😧

hz
28. srp 2017