Inženýrské studium při výchově miminka, máte zkušenost?

laucha
10. dub 2014

Ahoj, nenasla jsem lepsi kategorii. Chtela bych se zeptat, zda ma nektera z vas zkusenost se studiem navazujiciho na VS a vychovou miminka? Jak ste to resily? Muj obor nema dalkovou formu, ale i tak pocitam s tim, ze bude treba 1 rok prodluzovat kvuli diplomce. Nastesti mi jeden rok navic zaplati stat 🙂 partner ma stabilni prijem, mam nasetrino z brigad, takze i nejakou praxi mam... Jak Vas pak zamestnavatel vnimal, kdyz vedel, ze mate trilete dite? Pro upresneni, studuji techniku, myslite, ze by me dite mohlo hodne znevyhodnit v budoucim zamestnani? Pry se zamestnavatel na tyto veci nesmi ani ptat, ale vsichni vime, ze je tu dvoji metr...

Diky za jakekoliv postrehy !!

ninive211
10. dub 2014

Ahoj, no přesně jak píšeš, ptát se na to nesmí (u pohovoru), ale často dojde řeč jen tak mimochodem a lhát se nevyplatí, protože když by tě přijali,tak stejně většinou vyplňuješ nějaký vstupní dotazník, kde dotaz na děti je (kvůli daním pro partnera, např.) Takže by se to stejně dozvěděli a mohla bys letět hned ve zkušebce za zatajování informací. Nebudu ti mazat med kolem pusy, že najít práci potom v oboru po studiu už s děckem bude snadné, v dnešní době má problém najít slušnou práci i svobodný chlap s praxí. Ale je to všechno o štěstí, často o známých, tak uvidíš. Stejně podle dotazu se tě toto bude týkat, až vystuduješ VŠ, tedy za pár let, třeba už bude situace na trhu práce zase trochu jiná, než je teď...

laucha
autor
10. dub 2014

@ninive211 ted praci problem najit nemam, nastesti zadany obor, ale prave, kdo vi, jak to bude za par let. Zase nechci dopadnout tak, ze budu drit jak kun a mit rodinu pozde. Nejak mi to nesedi, ale kazdy to citi jinak 🙂 pri nejhorsim pujdu na doktorske a pak vyzkum, skola ma nastesti skolicku pro zamestnance 🙂

ninive211
10. dub 2014