Jak jste oznámily své těhotenství zaměstnavateli?

alcatko.j
2. zář 2006

Nazdar maminky, těhulky 🙂 Jak jste oznámily své těhotenství zaměstnavateli?Mám na mysli, zda jste to prostě jen oznámily, nebo je na to například nějaká předtištěná forma(musí se oznámit písemně), nebo stačí ofotit těhotenský průkaz?
Já jsem chtěla své těhotenství tajit, alespoň první 3 měsíce, ale pracuju jako recepční na hotelu, kde je směnný provoz, tudíž nejen že dělám 12tky, ale také noční.To rozhodně dělat nechci.A navíc je mi každý den po ránu špatně a nějak se to nedá moc skrývat 😔 Doktorka mi nabízela od začatku neschopenku, ale to zase nechci, zas tak špatné to semnou není, ráda bych chodila mezi lidi.
Prosím poraďte 🙂 Děkuju 🙂

jetynka
2. zář 2006

Ahojky alcatko, protože jsem zdravotní sestra, tak u mě se nedalo nic skrýt, pracovala jsem na směny denní noční 12ctky, nic příjemného, takže honem pryč.Dneska mám první den svého velkého volna, v práci už tušili že něco bude, protože jsem měla v červnu svatbu, čekali jenom na potvrzení, prostě jsem jim to řekla, ukázala fotku z ultrazvuku, oni udělali jééé a bylo z¨to.Vrchní a staniční moc nadšené bnebyly ale no a co.Až 12.9. jdu na 1.poradnu a tam mi vystaví neschopenku, dříve nechtěl, nevím proč, to pak donesu do práce a budu mít klidu až až.

jetynka
2. zář 2006

Ještě s tím těhu průkazem, ofocovat bych ho neofocovala, zaměstnavatele nemusí zajímat co tam o tobě píšou, sice tomu určitě nerozumí, ale nedělela bych to.

alcatko.j
autor
2. zář 2006

Jetynko, diky moc.Ja jsem mekde prave cetla, nebo slysela, ze se to musi oznamit zamestnavateli pisemne...

jetynka
2. zář 2006

Joo?Tak o tom nevím, mě nikdo nic neříkal,chtějí po mě jenom nemocenský lístek a to¨by mělo stačit.Noo snad nebudu muset psát nějakou slohovku o tom že jsem těhotná 😀

alcatko.j
autor
2. zář 2006

No, snad ja taky ne 😀
Snad se holky ozvou, jak to udelaly ony 😉

alcatko.j
autor
2. zář 2006

Ale na slohovky jsem byla vzdycky machr 😀

gedren
2. zář 2006