Jak skončí pracovní poměr sjednaný na dobu určitou?

cajori17
20. únor 2011

Jsem ve 14 tt a cca od 6tt jsem na PN. Pracuji jako delnice v jedne firme uz cca 13 mesicu. Pokazde mi byl PP prodlouzen pouze na 5 mesicu.31.3.mi konci smlouva,TP mam 28.8. tzn,ze mam asi narok na materskou ,protoze budu v ochrane lhute do srpna(spocitala jsem to podle delky prac.pomeru,ktery mi byl prodlouzen pouze na tech 5 mesicu)...ale zajima me,1)ak se mnou zamestnavatel ten PP ukonci?budu muset neco podepsat?mam strach,ze kdyz podepisu nejake rozvazani PP,tak na materskou mit narok nebudu....2)po matersek budu pobirat rodicovsky prispevek?A kdyz mi skonci PP budu listek na penize odevzdavat i nadale do zamestnani?3)budu si muset platit sama zdrav.pojisteni,nebo kdyz jsem na nemocenske plati ho zamestnavatel? je toho hodne,tak budu rada,kdyz odpovite alespon na neco 🙂 dekuju

mataharyy
21. únor 2011

Tak k tomu co vím jistě: pracovní poměr na dobu určitou končí když smlouva vyprší, tedy 31.3. a ty nemusíš podepisovat nic, jedině že by jsi například předávala nějaké věci které ti byli svěřeny k vykonávání práce (oděv, pomůcky atd.)
No a dále se pouštím na tenkej led, ale pokud ti zkončí pracovní poměr na dobu určitou, jsi si jistá že tam ochraná lhůta je a ty budeš mít nárok na mateřskou a následně na volbu délky rodičáku?? 😕 Být na tvém místě tak se na to dobře poptám, aby jsi nebyl pak nehezky překvapená 😉 No a lístek na peníze těžko můžeš dávat dále zaměstnavateli, když už zaměstnavatele mít nebudeš, tedy pokud tam platí nějaká ta ochranná lhůta (??) tak asi budeš toto řešit přímo s příslušnou OSSZ 😉 No a ještě jedna pokud se tam nebude na tebe vztahovat ta lhůta a ty se nepřihlásíš na pracák, tak si budeš muset platit vše sama až do okamžiku nástupu na RD, což by v tom případě (že neplatí ochranná lhůta na smlouvu na dobu určitou) bylo dnem porodu 😉

j.a.n.i
21. únor 2011

Takže 🙂
1. Pracovní poměr k 31.3. prostě skončí, netřeba nic podepisovat.