Jde jít po 3 leté rodičovské hned na PN (rizikové těhu)?

janula93
10. čer 2013

Jsem zaměstnaná na dobu neurčitou. Máte zkušenost ? Děkuji 😉

evcounek
10. čer 2013

jo jo jde to. tak to mám já. 5.5 mi Zkončila rodičovská a od 6.5. jsem na nemocenské (ze začátku jsem krvácela a musela bych do práce dojíždět) dr.mi napsal neschopenku a je to v pohodě. šévka mi popřála hodně zdraví a za tři roky se prý těší na spolupráci 😀
teď jen řeším jestli budu mít nárok na mateřskou. To jsem nikde nevyčetla tak se musím zastavit na úřadě. Až bude čas a bude se mi chtít zatím je čas, Mimi se má narodit 12.11.

janula93
autor
10. čer 2013

Takže ta nemocenská se Vám bude počítat z platu co jste měla před 3 lety? Ptala jsem se na to účetní, ale jenom známe a říkala mi že to nejde že musím jít do práce na pár dnů kvůli tomu aby se mi z čeho měla počítat nemocenská.

evcounek
10. čer 2013

@janula93 no tím si nejsem jistá, já jsem sice podepisovala dodatek ke smlouvě a nový výměr platu, ale myslím si, že když máš smluvu na dobu neurčitou jako já tak se ti to bude počítat z platu co jsi měla než si otěhotněla. mě ještě teda nemocenská nepřišla (plat mi chodil do 20 dne v měsíci) ale až mi přijde tak můžu dát vědět

jimmy1
10. čer 2013

@janula93 jde to, pokud máš smlouvu na dobu neurčitou. PN se počíá z výdělku předtím a i na PPM máš nárok, pokud jsi na něj měla nárok při prvním dítěti.
Měla jsem to tak, RD mi končila 28.1.2012, od 29.1.2012 jsem byla na PN do 31.5., pak PPM. Jediný "problém" jsou omezené vycházky 😉

evcounek
10. čer 2013

@jimmy1 jo jo ty vycházky mě taky trápí, nehledě na to že švagrová se bude konec června vdávat a já asi u toho nebudu protože mám vycházky a je to v jiném městě. sice asi 20km do nás ale stejně.

janula93
autor
10. čer 2013

Je mi to jasné ty vycházky jsou na prd 🙂 děkuji za odpovědi 🙂

maximka33
13. čer 2013