Jsem na PN a náš byt nemá zvonek, co udělá kontrola?

liska01
9. pro 2014

Ahoj, ač bydlíme normálně v činžáku, náš byt prostě nemá zvonek. Už jsme ho bez zvonku koupili. Kdyby přišla kontrola kvůli nemocenské a nenajde na zvoncích naše jméno, co udělá? Mám si na neschopenku nechat napsat své tel číslo? To se mi moc nechce... Nebo se budou snažit dozvonit na kohokoliv a pak hledat náš byt? Nebo rovnou řekne, že nejsem doma!! Máte s tím některá zkušenost?

mydvaapes1
9. pro 2014

No u mě když byla kontrola, tak mi velice vykládali, že nemáme označený zvonek ani dveře a že je to ze zákona naše povinost!!! Díky bohu jsem sehnala razítko od lékaře a paní na soc. mi to jako omluvu přijala...ale vůbec se mi to nelíbilo, páč zvonek označený máme....takže pozor na to. Označte si alespoň dveře od bytu, nebo poskytněte ten tel.

liska01
autor
9. pro 2014

Já bych ale zvonek klidně označený měla, jen prostě fyzicky neexistuje. U vchodu do baráku není žádný náš čudlík a v bytě nemáme kecafon ani obyčejný zvoneček, prostě nic... Asi nebudu volat elektrikáře ať přijde a začne vrtat po baráku ke mě přípojku na telefonek. 😀
Máme schránkku i dveře označené a ten mobil se mi moc psát nechce. Asi mi nic jiného nezbyde...

mydvaapes1
9. pro 2014

@liska01 No tak pokud tam není zvonek fyzicky...není možné tam přidělat takový ten ,,bezdrátový,,? Já vím, že to není vaše chyba, ale já z těch úřadů mám takovou hrůzu, že bych to raději zajistila, než pak s nima měla zas nějaké oplétačky :(...a vidíte, my zvonek označený máme a i tak dělali problémy....

diamanta
9. pro 2014

jo jo, ze zákona je to prostě povinnost a víc je nezajímá. Já musela zase na náš zvonek napsat, jak ho máčknout, aby to vůbec zvnonilo, protože kdo blbě mačká, nedozvoní se....

terezapetrova
9. pro 2014

@liska01 sice pisu mimo ale neda mi to "kecafon" to je super slovo 😀

tarra27
9. pro 2014