Kde jste pracovaly, když jste ještě neměly děti?

buldok
6. únor 2013

Ahoj holky. Už dlouho hledám práci a dostávají se ke mne nabídky na různé pozice, některé jsou dobré, jiné ne a jiné jsou mi dost podezřelé. A protože bych si ráda otevřela obzory v jiných oblastech a zároveň zjistila, kde všude se může ženská realizovat, tak pokládám tuto otázku. Kde jste pracovali, když jste ještě neměly dítě? Je to pro zajímavost + třeba se vám někdy ozvu v SZ a budu se ptát na něco z oboru 😉

zlatelevizeedna
6. únor 2013

Programátor-analytik v jedné soukromé firmě. Doufám, že se tam zas vrátím🙂.

alunka001
6. únor 2013

Zdravotní sestra na neonatologickém ARO (předčasně narozené děti) 🙂 Vrátit se tam nemohu,neměla bych hlídání,doufám,že seženu práci u nás na obvodě 🙂

evulinkab
6. únor 2013

Před tehotenstvim jsem pracovala jako učitelka v mateřské školce, po mateřské jsem se tam opet vrátila🙂A pracuji doted🙂

martinakl
7. únor 2013

Datovy analytik, programator 🙂

kitinka76
7. únor 2013

já jsem chemik laborant 🙂 ale už jsem prodávala chlebíčky v lahůdkách, zmrzku v cukrárně a dokonce fušovala do šití jako švadlena a žehlířka (nesnáším žehlení!!)

vendullka
7. únor 2013

Jsem na tom úplně stejně jako alunka001 , stejná práce, stejný problém...🙂

salomee
7. únor 2013

sociální pracovník v sociálně terapeutické dílně

edeltraut
7. únor 2013

Před první MD - fakturantka ve staveb. firmě, nyní v zákaznickém servisu e-shopu.

camelinka
7. únor 2013

Technik na vojenské let. základně a už se těším zpátky 🙂

asaka
7. únor 2013

nikde, studovala na VS ;)

lamarika
7. únor 2013

Plavčík, musím najít něco jiného. Časově bych to teď s dětmi nezkloubila, hlavně není hlídání 😒

margeta
7. únor 2013

Já jsem vyřizovala objednávky a teď hledám a asi nic nenajdu ☹

hansed
7. únor 2013

učitelka na ZŠ, čeština - občanka, v září bych se měla vrátit....🙂

hradkovka
7. únor 2013