Mám ještě nárok na proplacení dovolené?

dada134
23. bře 2009

Ahoj holky,jsem učitelka,na nemocenskou jsem nastoupila 26.8.2008,na mateřskou 24.12.2008.Nevíte někdo,jestli mám nárok na proplacení dovolené?

vrana
23. bře 2009

ahoj, nevím, jestli je to u učitelek jinak, ale obecně platí, že z nového roku musíš mít "odpracováno" 60 dní (počítá se do toho těch 28 týdnů - ve tvém případě snad něco přes 30, co pobíráš PPM) a pokud tuto podmínku splníš, pak máš nárok na celou dovolenou za nový rok. Vzhledem k tomu, že já jsem na stoupila na MD 29.8. a vyšlo mi to přesně a na novou dovolenou jsem nárok měla. Ty bys tedy měla mít také. Akorát nevím, jak je to s tou nemocenskou, tu jsem neměla 😅

sssimi
23. bře 2009

Dovolenku si môžeš dať preplatiť alebo si ju môžeš vybrať medzi MD a RD, alebo dokonca aj nechať na koniec RD.
S tým preplatením musí súhlasiť aj zamestnávateľ, ale ak mu vysvetlíš, že pre neho je jedno či na tú dovolenku pôjdeš alebo ti ju preplatí aj tak ho to víde na rovnako...

kacka.va
24. bře 2009

dada: dovolená se většinou čerpá po skončení mateřské, současně s nástupem na rodičovskou

kacka.va
24. bře 2009

JInak co se týká dovolené až po skončení rodičáku, tak o tom bych pochybovala, protože podle nových pravidel, která platí v ČR už asi 2 roky je omezené, jak se může převádět dovolená.

m1984m
26. bře 2009

Ahoj mužu se zeptat jak to je pokud jsem neodpracovala skoro nic?Na neschopenku jsem nastoupila 12 ledna budu mít teda nárok na proplacení nějaké dovolené?A pokud ano musím si o to zažádat a kdy?Díky moc

puckalucka
31. bře 2009

Ahoj, může se vybrat dovolená i před nástupem na mateřskou dovolenou? A nekrátí se vzhledem k nástupu na mateřskou nějak normální dovolená nebo mi zůstává těch 20 nebo 25 dnů, co mám ve smlouvě? Díky moc za rady.

kacka.va
1. dub 2009

můžeš si klidně vybrat před mateřskou. Jinak na dovolenou máš nárok v adekvátní části, kterou si za ten rok pracovala nebo byla na mateřské.

puckalucka
6. dub 2009