Mohou na sebe navazovat 2 neschopenky?

cajori17
30. pro 2010

mam dotaz.jsem v 5 tt ,jeste bez srdecni akce,muj gynekolog mi PN vystavi az 13.1.kdy mam jit na kontrolu. ale uz jsem dvakrat potratila a pracuji jako delnice a do prace se bojijm. Vim urcite ,ze do toho 13,by mi PN vystavil obvodak a pak gynekolog ,zajima me,jestli i pri te druhe PN budu mit prvni tri dny neplacene,nebo kdyz na sebe PN navazuji tak neprijdu o penizky.

andykov
30. pro 2010

Já myslím, že jo.. Já to tenkrát měla do 31.10. od obvoďačky a od 1.11. od gynekoložky, ale zákony se mění, tak nevím jak teď.. Měla jsem to v roce 2008.

evatk
30. pro 2010

já jsem to tak měla loni, že mi pn navazovaly, a pokračovala jsem, jakoby to byla jedna, o peníze jsem nepřišla, ale musí navazovat opravdu hned za sebou, tzn. do 12.1. a od 13.1.
ale nevím, jak letos a příští rok, pořád se něco mění, zavolej si na sociálku

puppi
30. pro 2010

Já mám zkušenost, že mi jednu neschopenku převedl jeden doktor ke druhému.. ale je fakt, že to byla stále gynekologie (centrum reprodukční medicíny a pak můj gynekolog).. Dost se divím, že nechce doktor vystavit neschopenku od samého začátku, když už máš za sebou potraty.. ale nevím.. Každopádně zkus zavolat na sociálku, tam Ti poradí. Ale všeobecně není problém, aby Ti jedna nechopenka 12.1. skončila a druhá 13.1. začla.. Nicméně bych řekla, že ta co bude začínat 13.1. bude brána jakožto nová, nikoliv jako pokračování /pokud gynekolog nepřevezme tu již započatou od obvoďáka, ale na to se fakt zkus zeptat/.

cincinnati
30. pro 2010

Stačí, když první neschopenku, kterou vystaví obvoďák pak převezme gynekolog. Tak mi to řekl přímo gynekolog. Kvůli viróze jsem byla na neschopence a pak kvůli těhotenským nevolnostem ji mohl převzít gynekolog. Já se ale rozhodla jít na dovolenou přes vánoce, tak jsem neschopenku ukončila.

indriela
30. pro 2010