• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Můžu si na RD přivydělat u současného zaměstnavatele?

4. prosince 2009 
Omlouvám se, možná to tady už je, ale nemůžu to najít a nemám čas. Prosím podle jakého zákona můžu na RD pracovat - tedy pro současného zaměstnavatele - a neztratím nárok na dávky RD? Jde mi hlavně o to, že to bude u mého zaměstnavatele. Díky moc
31. črc 2009 ve 21:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Holly, nejsem odborník, ale taky jsem si to zjištovala a je to možné, ale nesmíš dělat to samé jako před mateřskou a za co ti vlastně náleží rodičovská. Takže stačí, aby tu práci zaměstnavatel jinak pojmenoval a je to bez problému. Ale přesný zákon nevím :wink:
31. črc 2009 ve 21:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
verbalinka víš to jistě? Vždyť rodičák ti neplatí zaměstnavatel. To moc nechápu.
31. črc 2009 ve 21:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
holly - při rodičáku můžeš dělat pro svého zaměstnavatele bez omezení, na stejnou smlouvu na stejném pracovním místě....o dávky rodičovského příspvěku bys přišla pouze kdybys dala dítě do školy na více než 4 hodiny denně nebo 5dnů za měsíc
31. črc 2009 ve 22:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
pro holly1 - podle zákona o státní sociální podpoře si můžeš neomeze přivydělat při pobírání rodičovského příspěvku a nezáleží na tom, pro koho, tedy můžeš i pro současného zaměstnavatele. Jedinou podmínkou je, že musíš dítěti zajistit celodenní péči jinou dospělou osobou.

To o čem psala verbalinka se týká peněžité podpory v mateřství. I při té si již můžeš přivydělat, ale nesmí to být z té samé práce, ze které ti pěněžitá podpora v mateřství plyne.
31. črc 2009 ve 22:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
a řeší to tenhle zákon - zák. č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře :grinning: :grinning: :grinning:
31. črc 2009 ve 22:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky,