Ahoj holky, mám možnost si na RD přivydělat jako mystery shoper. Máte někdo zkušenost, dělal jste to někdo? Hrozně ráda bych to zkusila, ale prý mi pošlou scénář jak to bude probíhat a vše se bude audio nahrávat, tak mám obavu, aby to nebyl nějaký vyloženě opruz🙂 díky za vaše informace😉
@letadylkokane Reference od zákazníků a recenze jsou většinou zkreslené. Plno lidí to nepochopí, dá špatnou známku, plno lidí si udělá srandu z hodnocení a většina se na toto vykašle. Ozvou se většinou jen ti, co mají problém.. pritomnost a zajem sefa/manzera - jak jsem psala, to se všichni chovají velice slušně, ale nedej bože, když manažer odejde.. KPI jsou většinou směřována na prodej pokud vím a pozitivni motivace a skoleni, vyssi mzda hned od naboru - tohle přesně většinou funguje na ty šikovnější a inteligentnější zaměstnance. A ti s ms nemají právě problém.. Mám doma manažera a i já jsem měla pod sebou lidi a musím říct, že ms mi opravdu přijde jako jediné jako reálná kontrola. Ano, můžou to být dobří prodejci a mít jen špatný den nebo to může fláknout mystery shopper, ale od toho je taky ta nahrávka. Za mě je prostě ve službách u nás co zlepšovat, v cizině přijdete kdekoliv a prodejci jsou ochotní, usměvaví a ještě vás vždy pozdraví. U nás to funguje většinou když je nadřízený na prodejně, když vejdu do obchodu, většina prodejců ani nepozdraví. A ty společnosti, které si ms zaplatili, tak můžu srovnovat, že úroveň je mnohonásobně vyšší. A nevím jak vy, ale pokud si platím nějakou službu, tak za to taky očekávám to, co jsem si zaplatila. A ne někoho, kdo nepozdraví nebo mi řekni najdi si to sama.. A ze strany zaměstnance naprosto chápu zaměstnavatele, že si nás chce kontrolovat, protože ho stojíme peníze.. Za mě je to super nástroj kontroly a zlepšení kvality služeb.
Za me urcite doporucuji. Nejaky cas jsme to delavali s manzelem a ten dokonce takhle letel s jednou firmou na dovolenou do Egypta a tchyne na Menorcu, jedine co bylo jejich povinnosti zaplatit, byl jeden vylet, ktery patril k hodnoceni. Co se tyce obchodu, nikdy jsme nikoho vyslovene neprudili, vedeli jsme na co se primo zamerit, co nejvic se v danem obchode hlida a na to jsme se zamerili. U prodavajicich to bylo predevsim jejich vystupovani, ochota pomoct a uprava zevnejsku. Podle me je to jednoduchy vydelek na materske.
To zní zajímavě, mohu se zepta, které společnosti toto poskytují, zajímalo by mě to. děkuji moc J.
V dnesni dobe se setkavam se zakaznikem,ktery nepozdravi,nepodekuje.
Ufff. Mystery jsem nesnasela. Byla jsem vzdy ve stresu. Byva to na poste kdyz jsou dny Postovni sporitelny. Jakmile se nekdo zacal vyptavat tak nam bylo jasny, ze se jedna o mystery a clovek se zacal chovat jinak, protoze byl proste nervozni, ze ho nekdo kontroluje a pak hodnoti. Ale kdyby mi nekdo dal takovou nabidku, abych ja chodila jako mystery tak bych to klidne brala 😉
Ja to taky delala kontrolovala jsem vse hm dm ruzne potr. Retezce ...delala jsem to v tehu asuper me to bavilo ...ja teda nenahravala ...u me slo o vsechno bodove ..prodejna akce zbozi i prodavacky
Leymea to mas pravdu v dnesni dobe casto.i kdyz mam svoji praci rada tohle me stve 🙂
@sell1dobra, holky, nebudem se tu o tom sporit. At vas prace bavi. Mejte se.