Nevyplacená neschopenka. Jak dlouho se čeká?

sekacka
10. bře 2009

Ahoj,
prosím o radu.
Od 8.12.08 jsem na neschopence z důvodu těhotenství,
Dnes máme 10.3.09 zatím mě vůbec nepřišly peníze ze sociálky.Lístky na peníze samozř.nosím každý měsíc.V únoru jsem volala naší firemní účetní,ta mě tvrdí,že je normální tak dlouho čekat,že mě peníze přijdou v březnu.Mě se to zdá dlouhá doba,kdybych byla samoživitelka ,jako že nejsem,neměla bych vůbec z čeho žít.
Prosím poraďte a napište jak jste dlouho čekaly vy.Díky.

ferinka
10. bře 2009

Já jsem jsem takhle byla od 15.12. a peníze mi přišly před cca 14 dnama,takže taky hezké 😖 a ne ještě všechny tak jsem zvědavá kdy přijde mateřská,asi až budeme slavit 10 narozeniny... 😠 😀 😀 😀
Pokus se dovolat na vaší sociálku,tam to podle jména a RČ řeknou kde je chyba 😉

sekacka
autor
10. bře 2009

Díky za pomoc,to se samozřejmě chystám,hned zítra volám,ona mě ještě účetní říkala,
že od nového roku je prý vyplácení ještě posunuto o 14 dní.Tak fakt nechápu.
To je tak když člověk pracuje u soukromníka 😀

vojtisek2007
10. bře 2009

sekacka - no jo - začala jsi marodit 8dne v měsíci -tudíž tvoje neschopenka nemohla být poprvé vyplacena v lednu, ale až v únoru - protože socka spracuje jen ty doklady, které přijdou do 8dne v měsíci,kdy odevzdáš neschopneku, nebo lístek na peníze...cokoliv po osmém - následující měsíc se nedočkáš, až ten další - ale v únoru ti měla přijít nemocenská za prosinec +leden - to je teda divný čekat tak dlouho - ten únor bych ještě pochopila, vzhledem k tomu, že jsi začala marodit osmého - třeba jsi lístek na peníze taky dodala po osmém - já vím, že jsi ho asi dávala do práce a odtud ho posílají na OSSZ - tak to třeba pozdrželi oni - nemyslím, že úmyslně, ale stát se to může - je to prostě bordel 😠

jalka11
12. bře 2009