Po MD jsem nenastoupila, tak už nejsem zaměstnancem

ladybugie
9. čer 2011

Ahojky, pracuju jako učitelka a jsem s dcerou na rodičovské. Včera jsem byla v práci kvůli potvrzení na kartu ITIC. Sekretářka mi řekla, že mi potvrzení nedá, protože už u nich nejsem zaměstnaná. Přitom mám smlouvu na dobu neurčitou. Odůvodnila mi to tím, že jsem po mateřské nenastoupila zpět do práce, ale na tříletou rodičovskou. Tím jsem prý přestala být zaměstnancem školy. Podotýkám, že jsem nikdy nepodepsala výpověď, ani jí nepodala. Má sekretářka pravdu? Vždycky jsem žila v přesvědčení, že zaměstnavatel půl roku drží to samé místo a tři roky zaměstnání v tom podniku. Máte s tím někdo zkušenost? Díky

vojtisek2007
9. čer 2011

@ladybugie no jasně že zaměstanavatel je povinnen ti držet místo po dobu rodičovské dovolené o kterou sis u něj v návaznosti po čerpání PPM zažádala....rozhodně ti nemohl skončit pracovní poměr, navíc bez tvého vědomí

j.a.n.i
9. čer 2011

@ladybugie Tak zaměstnaná u nich rozhodně stále jsi, ale nemůže to být tím, jestli nemá ITIC nějaké konkrétní podmínky, jako že musíš být "aktivní" zaměstnanec, tj. opravdu pracovat a ne být na RD?

moudivlacek
9. čer 2011

to bude nejakej komunikacni sum,ani v dobe MD ani rodicaku te nesmi zamesntavatel vyhodit pokud mas smlouvu na dobu neurcitou,takze se neboj,nehlede na to,ze by ti to museli pisemne oznamit...

moudivlacek
9. čer 2011

ted me napadlo,nepochopilas to blbe,nemyslela,ze tam ne nepracujes,ale jsi doma,proto ti neda potvrzeni na ITIC (to je ta karticka pro ucitele ne?)

moudivlacek
9. čer 2011

@j.a.n.i pardon ted koukam,ze se opakuju 😀 taky to tak vidim,ja take nemam na rodicaku zamestnanecke vyhody jako kdybych byla v pracovnim procesu

ladybugie
autor
9. čer 2011