Poloviční úvazek při rodičovské

barcuca
10. bře 2016

Ahoj maminky jsem děsně nerozhodná, tak potřebuji poradit. Malé je rok. Jsem vystudovaná učitelka. Hned po škole jsem šla na mateřskou. Teď mi volala ředitel základní školy, že od září by byl možný částečný úvazek. 11hodin. Biologie a chemie druhý stupeň ZŠ. S tím, že by se snažil mi dát školu jen 4krát v týdnu a hodiny co nejblíž k sobě, abych měla mezi hodinama max. jednu hodinu volnou. Vzzdálenost od bydliště 7km. Malé v té době bude 18m. Hlídala by mi ji moje mamka, která je už na důchodě. Ale já te%d řeším jeslti to není brzo...Vždy jsem řikala že nechápu mamky co chodí brzo do práce a neužívají si děti dokud jsou malé a potřebují je. Na druhou stranu bych měla zajištěnou práci po rodičovské. Dokonce mi nabídl abych aspon 3roky dělala a pak si pořídila druhé a bude mi držet práci. Když odmítnu příjdu o místo a bůh ví jestli pak nějaké takovéhle lukrativní najdu. Děkuji za názory=)

patrusa
10. bře 2016

Jestli mate hlidani a bude to vlastne jen na dopoledne, rak bych do toho sla. 18 mesicu uz je v pohode, budete spolu odpoledne a o vikendu. Za mne ano

verka4d
10. bře 2016

Já si myslím,že je to hodně dobrý návrh. Pokud máte zajištěno hlídání,na které je malá zvyklá,tak nevidím problém. To,že půjdete na pár hodin pryč od 18m dítěte,určitě není žádná hrůza,nic,co byste si měla vyčítat. Taková šance se třeba za rok,dva,tři... nemusí opakovat. 7km je kousek. Pokud je to práce,kterou chcete dělat,není co řešit. Ale to je můj názor,rozhodnout se musíte samozřejmě jen Vy sama. Ale kdybych byla já v takové situaci,neváhala bych a šla do toho 😉

mandala
10. bře 2016

11 hodin není tak moc, pokud cítíš, že bys to tak chtěla a s hlídáním není problém, tak jdi bez výčitek do toho. 😉

mrskato
10. bře 2016