Prodloužení podpůrčí doby v PN - máte zkušenost?

frndafrrr
3. dub 2016

Ahoj, zajímají mně prosím Vaše zkušenosti se žádostí o prodloužení podpůrčí doby v PN. Začátkem června to bude rok co jsem nastoupila do PN (rizikové těhotensvtí) mateřská mi „utekla“ o pár dní, takže jsme byla v neschopnosti až do konce šestinedělí.
Jelikož nám miminko zemřelo pár dní po narození vrátila jsem se po šestinedělí do práce, ovšem po jedné směně jsem nastoupila do PN znovu- pracuji jako pečovatelka u převážně ležících klientů a 6 týdnů po císařském řezu jsem tak náročnou fyzickou práci nezvládala.
Nyní jsem znovu těhotná, těhotenství je tentokrát vedeno jako rizikové od začátku a proto si budu žádat prodloužení podpůrčí doby.
Zajímají mně Vaše zkušenosti,

-S jakým časovým předstihem žádost podat, či počkat na písemnou výzvu?
-Schválili Vám prodloužení podpůrčí doby kvůli riz. těhotenství?

Děkuji!

pavlak5
3. dub 2016