Riskovat a čekat na těhu/jít do jistoty a 3 roky počkat?

klarkakrejcova
10. únor 2013

Ahojte. Chtěla bych se přeptat co byste mi poradily nebo dělaly na mém místě... Jsem v situaci, kdy jsem nastoupila jako učitelka a mám roční smlouvu na dobu určitou. Mám dvě možnosti - buď bych zůstala na tomto místě, ale musela bych na podzim otěhotnět, abych prostřídala vracející se mateřskou a stihla odchod jedné důchodkyně po mé mateřské a nebo odejít do jiné školy na záskok a tam mám zase podmínku abych odučila celé ty 3 roky záskoku. A po tom záskoku budu muset najít místo a pak teprve bych mohla mít mimi... Je mi skoro 25 a pořád se nějak nedokážu rozhodnout. Čas na rozhodnutí mám do konce února ☹
Díky za každou reakci...

llluckaaa
10. únor 2013

Ahoj, asi záleží hodně na tom, jak moc chceš miminko a jestli jsi ochotná počkat. Kdybych byla já na tvém místě a bylo mi 25, tak bych počkala 😉

buldok
10. únor 2013

Já bych nečekala...

blahova_andrea
10. únor 2013

já v 25 na mimi ještě moc nemyslela, takže jsem si řešila jiné věci, i tu práci a mimi přišlo v těch 28 letech. ale jsou ženy, které touží po dítku už od 20 a pro ně je každý rok odkladu "utrpení". záleží kam se řadíš ty sama. jaké máš zázemí u muže nebo rodiny, mimo vlastní práci. já třeba mimi měla až v době, kdy jsem vyfasovala smlouvu na dobu určitou, ale to, že mi drží místo mi nakonec bude stejně k ničemu, protože za současných podmínek se nedá původní práce skloubit s nástupem dítka do školky a péčí o něj. pro mě je docela hrůza řešit cokoliv co nebude letos. stát se může tolik věcí co neovlivníš a budeš muset plány stejně stále měnit a ladit.

pett21
10. únor 2013

@klarkakrejcova ja bych asi pockala vzhledem k veku , ve 25-ti neni kam spechat ( muj nazor ) , ale zalezi jake mas priority 😉

anetka1701
10. únor 2013