Těhotenství a práce v době pandemie. Jak to máte Vy?

veritanas
20. dub 2020

Ahoj holky, jsem v 21 TT a jsem učitelka na střední škole. Zatím jsem byla doma na homeoffice, ale od středy máme jít do práce. Popravdě se hodně bojím nakažení, sice každý máme vyhrazenou jednu místnost, kde budeme sami... Jak to děláte vy? Chodíte, nebo jste šly marodit?. Nic mi není a marodit se mi jít nechce. Taky mi jde o žáky, o maturanty, pokud bych byla na nemocenské, nemůžu je vyzkoušet u maturity... Ale vážně se bojím...

spiny
20. dub 2020

Jsem 27tt. Měla jsem HO. Ten mi zrušili, tak jsem šla na týden na kontrolku. Zítra jdu do práce. 23.5.mam jít na mateřskou a nikdo nechápe, proč mě tam ženou... Zítra tam dojdu, zjistím, kolik mám dovolené a všechnu vyčerpám. Zbyde snad jen pár dní, které tam nějak odkroutim. Chtěla jsem jít na MD co nejpozději, ale vzhledem k tomu přístupu z jejich strany to udělám takto. Pokud chcete být u maturit, zkuste se nějak domluvit na HO. Nebo dočasné neschopence. Vzhledem k pozehnanému stavu si myslím, že rozumný zaměstnavatel váš přístup ocení a vyjde vstříc.

lani1
20. dub 2020

@veritanas taky cekam,jak to dopadne, ucim na zakladce a jsem ted 22.tyden..

veritanas
autor
20. dub 2020

@spiny tak rozumný zaměstnavatel mi řekl, že nikomu ulevovat nebude a že vsi mám zajít na neschopenku, pokud jsem nemocná... takže tak...

eviicka
20. dub 2020

@veritanas @spiny taky učím na SŠ, aktuálně jsem 30tt. Já mám teda jen dohodu, takže jiná pravidla, doučím vše jen na dálku, navíc nemám přímo maturitní předměty. Vím že u nás by mi vstříc vyšli i kdybych byla zaměstnanec. Přístup u vás je teda nic moc ☹, nejhorší je, že člověk to chce dotáhnout i kvůli těm dětem ☹.

veritanas
autor
21. dub 2020

@eviicka také mě to zarazilo, že se mnou takto jednají, když se prakticky nic nemění na učím z domu...bylo to velice nepříjemné, když mi "vysvětlovali", že na nic nemám nárok...

petulkadodo
21. dub 2020