Těhotná ve zkušební době, mám podepsat ukončení?

lukymaty
24. kvě 2014

Prosím vás o radu jsem v tom laik a tak nevím co s tím.Pracovala jsem od 3.12.2012 do 27.2.2014 pak 2 týdny na UP poté nástup do nové práce 23.3.2014 kde jsem ve zkušební době tudiž jsem pracovala dva měsíce a jsem na neschopence na rizikovém těhotenství.Do práce jsem volala a tam mi řekly že za 14 dní si mám dojet pro ukončení.A ted nevím někdo radí že nemám nic podepisovat,bude nadále pokračovat neschopenka a budu mít nárok na ppm??prosím o odpověd ale jednoduše at to chápu 😉

lrg
25. kvě 2014

Já taky nejsem odborník, ale troufám si říct, že jako těhotná jsi chráněna zákonem a nemůžou tě vyhodit a nezáleží, zda jsi ve zkušební době. A v jakékoli PN vlastně taky ne. Určitě se to dá vygooglit.

lrg
25. kvě 2014

Ne, tak se pletu, opravdu tě můžou ve zkušební době vyhodit i jako těhotnou ☹

nikyysek
25. kvě 2014

Jojo po 14ti dnech te muze vyhodit, pokud je to stale ve zkusebni dobe, ale urcite bych tam nejezdila nic podepsat, marodis, musis byt doma! At ti vypoved doruci treba postou, ale opravdu ze davaji tobe vypoved z jejich strany, zadnou dohodu! A ty budes i nadale na neschopence, jen opravdu nedostanes materskou, ale na neschopence muzes byt i nekolik tydnu po porodu, tee nevim presne kolik, a pak prejdes na na rodicovskou..

terris
25. kvě 2014

Dobrý den, bohužel jsem dělala na personálním tak vím, že pokud zaměstnankyně otěhotní ve zkušební době, tak pracovní poměr skončí. U nás byla jedna známá,které končila smlouva 30.5.2012 a měsíc před tím otěhotněla a šla na rizikové těhu. Volala jsem všude možně, abych jí místo udržela ale bohužel... Poslali jsme jí ukončení prac.poměru po uplynutí doby doporučeně domů a tím to bylo uzavřené...

zuhra
25. kvě 2014

Je to tak,ve zkusebce te po prvních 21dnech mohou bohužel vyhodit.nemoc ti pomůže jen těch 14dni,pak ti výpověď dat mohou.ja blbka s nimi podepsala dohodu a za týden zjistila ,ze jsem v 5 tt.no nic musíme se s tím poprat....

zuhra