Vyplácení dávek nemocenské, Praha v roce 2012

neu.sona
4. bře 2012

Ahoj všem, prosím o Vaše zkušenosti s vyplácením nemocenské... Před třemi roky jsem byla na nemocenské, hodně se to tenkrát řešilo, téměř všem chodila výplata na účet pozdě. Tenkrát jsem problém neměla.
Nevíte, jak to bylo minulý rok a i už ten letošní? Mám čekat, že peníze za leden a únor vůbec nedorazí?
Děkuji.

j.a.n.i
4. bře 2012

@neu.sona S výplatou nemocenské by neměl být žádný problém, případné zpoždění se týká jednotlivců, většinou když se někde zabordelí konkrétní lístek na peníze, ale v globále to chodí včas.

neu.sona
autor
6. bře 2012

@j.a.n.i Tak jsem nakonec zjistila, že ačkoliv jsem dala svému účetnímu lístek na peníze za leden 17. února, tak to tam ještě vůbec neposlal :(. Ano, to byla moje chyba, protože sestřička mi říkala, že za leden lístek na peníze nepotřebuju a účetní mi volal 15. že tam lístek ještě nemá.
Ale od toho 17. února jsou to 3 týdny. A to jsem mu dávala rovnou i za únor a to tam samozřejmě taky není :(.
Dá se vůbec proti tomu bránit, když to tam účetní není schopný dát? A není tam ještě vůbec nic.
Když jsem mu dneska volala a on to tam teda možná pošle tento týden, tak peníze dostanu stejně až v dubnu :(.
Mně asi trefí 😖

j.a.n.i
6. bře 2012

@neu.sona No, krom toho prvního je můžeš dávat rovnou na OSSZ a do práce posílat účetnímu pouze kopii, když je neschopný to poslat.

neu.sona
autor
6. bře 2012

@j.a.n.i Hm, asi to tak udělám od příště :(. Děkuju moc za rady.

Ještě mě napadlo, i když to nepatří do tohoto tématu. Když jsem od 4.1. na neschopence a předtím jsem byla na RD mám nárok na nějakou dovolenou? Na výplatnici mám 25 dní. Ale když jsem nic neodporacovala, tak mi to přijde divné. Děkuji.

j.a.n.i
6. bře 2012

@neu.sona No, zatím nárok na dovolenou nemáš, ale pokud budeš v letošním roce na mateřské alespoň 60 pracovních dní, tak ti nárok na celou vznikne, jen se bude možná krátit za tu nemocenskou.

neu.sona
autor
6. bře 2012