Znovu do práce po osmi letech

aviv
16. led 2017

Chtěla bych se zeptat ostatních maminek, jak jste zvládali nástup do práce po delší pauze? Zítra jdu po osmi letech do práce a mám z toho smíšené pocity. Na jednu stranu se těším, že se zase dostanu lidi, ale bojím se, jak to všechno zvládnu, budu mít dost velkou odpovědnost. Nastupuji sice na stejnou pozici, takže budu dělat práci co už jsem dělala, ale v jiném kolektivu ( původní zaměstnavatel je již v důchodu ). Taky se za tu dobu změnilo snad úplně vše ( jsem právník, takže se mi změnil komplet občanský zákoník), takže vlastně teoreticky nic neumím. Pracovat budu dva dny v týdnu, ale stejně ... Říkám si, když to nepůjde odejdu ve zkušební době, ale doufám, že to zvládnu. Měla jste některá stejné pocity? Minulý týden jsem byla dost v euforii, plánovala jsem co si vezmu na sebe, pročítala ten NOZ, ale teď už tak nadšená nejsem - přeci jen doma byla pohoda a klid, na druhou stranu už jsem měla pocit, že mi to "jde na mozek " zabývat se pouze domácností a věcmi kolem dětí, také jsem se už nudila, hlavně teď v zime, když nemůžu pracovat na zahradě. Návrat do práce jsem původně plánovala zlehka od září , to už budu mít obě děti ve škole, ale naskytla se nabídka, která mi vyhovuje, že je to blízko a na částečný úvazek, tak jsem do toho spadla, ani nevím jak: vlastně jsem jeden den odpověděla na inzerát a do týdne měla smlouvu. Teď si říkám, jestli jsem se neunáhlila.

mlynkova85
16. led 2017

Já šla do práce po 5 a půl letech. No začátek nic moc. Pak se to srovnalo teď nastala škola a jsem zase úplně mimo.