Neschopenka hned v začátku těhotenství

mimilela
5. čer 2016

Ahoj Holky!
Před týdnem jsem byla poprvé u lékaře 6+3, doktor viděl pouze gestační váček za týden jdu na kontrolu zas, tak doufám, že už tam prcek vidět bude. A hned při první kontrole mi doktor řekl, že by mi doporučoval jít na nemocenskou nebo přeřadit na jiné pracoviště. Dělám recepční ve firmě (ubytování hostů,máme i vinotéku, nošení kartonů s vínem, přebírání balíků)- směnný provoz 2 dny denní, volno, 2 dny noční po 12 hodinách. Bohužel přeřazení na jiné pracoviště nepřipadá v úvahu.
Cítím se už teď hodně unavená a bolí mě i dost prsa a bolí i břicho, občas mě i bodá v podpřišku, tak snad je to normální.
Co si myslíte o nástupu na nemocenskou?
Je to normální, že doktor viděl pouze gestační váček když jsem byla v 6+3?

soyevita
5. čer 2016

@mimilela No možné to určitě je,6+3 jsi podle menstruace.Uvidíš za týden.....
Pokud Ti lékař doporučuje nemocenskou,tak bych šla.Karton s vínem je dost těžký.Pro mě byly vždy první měsíce těhotenství příšerné.Zvracela jsem celé dny i v noci,u první jsem chodila na noční a fakt hrůza.Zklidnilo se to až kolem 4.měsíce.Tak bych taky ráda bývala byla doma.
Teď jsem kvůli rizikovému těhotenství na nemocenské od 3.měsíce a musím říct,že jsem v práci mlela už z posledního a první měsíc co jsem byla doma,jsem prospala.Pak mi otrnulo,ale zpět do práce už mě nechtěli.
Ať Ti vše dobře dopadne🙂

hhranolka
5. čer 2016

V prvním těhotenství jsem šla také hned v 6tt na nemocenskou... takže pokud dr. nabízí, tak neváhej 🙂

prostejina
5. čer 2016

Když ti zamestnavatel není schopny najít jinou práci, zustavas doma, nemá vycházky - prostě te nikdo neomezuje, a zaměstnavatel ti platí plnou výši. Ale to bys musela mít pracovní kategorii myslím 2.

bervidova
5. čer 2016