Těhotenská cukrovka - jak zmírnit velké chutě na sladké

martonina
21. led 2019

Ahoj holky.. chci znát váš názor. Mám těhotenskou cukrovku už od začátku těhotenství. Nejakk mě to nevadilo až do teď. Začala jsem trpět chutema na sladké. Hrozně! Jsem 7 měsíc, zatím se mi daří být na dietě bez inzulínu. Můj dotaz zní. Koupila jsem si sladidlo ze stévie. Vím že umělá sladidla se v tehu nesmí ale stévie se neoznačuje jako sladidlo umělé. Na netu jsem četla několik názoru lékařů i lekarky specializované na cukrovku v tehotenstvi, že sladidla ze stévie můžeme.. ve skupince na fb v které jsem mi je ovšem zakázali.. nerada bych dělala něco špatně ale zabíjela bych pro sladší pudink nebo knedlík s tvarohem. ... :D :D je to děs

kejt29
21. led 2019

@martonina a neni nejlepsi zavolat svemu diabetologovi? Verila bych mu vice nez tady radam maminek...

martonina
autor
21. led 2019

@kejt29 zkoušela jsem... Má teď dovču a jiný u nás není

klea81
21. led 2019

Ne, žádná sladidla. Už jen sladká chuť v puse spouští v těle procesy, hormony a inzulin. To snad vydržíš, ne? 😉 Já jsem byla na dietě i inzulínu 2x a vše jsem vazila a nejedla nic co nemůžu. Mysli na dítě, chceš ničit jeho slinivku?

martonina
autor
21. led 2019

@klea81 zase klid.. 🙂 nejsem nezodpovědný idiot 🙂 měla jsem to na začátku na inzulín. V poradně mě lékařka chválí že jsem si ji dostala pod kontrolu. Narazila jsem na internetu na odpověď Mudr Krejčí kde píše o tom že stevii schvaluje. Je to jedna z nejlepších doktorek specializovaných touto problematikou. Proto mě to zarazilo. Neptám se tu na zkušenosti proto abych svému dítěti ničila slinivku nebo proto že jsem nezodpovědná.. 🙂 kdyby tomu tak bylo sežeru to rovnou a nazdar .

.

kejt29
21. led 2019

Stejne z toho tady moudrejsi nebudes. Pockej na sveho lekare a porad se s nim. Na rady na Konikovi bych fakt neverila...

lueur
21. led 2019

@klea81 prosim te, to jsi slysela kde, ze sladka chut v puse spousti inzulin?

klea81
21. led 2019