• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Ashermanův syndrom. Máte zkušenost?

17. října 2009 
ahojky hledam nekoho, kdo ma tuto zkusenost diky
30. zář 2009 ve 12:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
Lisounku, měla jsem na něj podezření, tak jsem leccos načetla... Jestli vládneš angličtinou, tak doporučuji tyto stránky: http://www.ashermans.org/ nebo mi písni do IP...
5. říj 2009 v 15:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
lit: neumim anglicky uz jsem neco pocetla na netu, ale moc optimisticky to nezni :(( taky to neni tak caste a moc pripadu neni...ja se dozvim pristi tyden verdikt :pensive:
16. říj 2009 ve 22:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
Lisounku, tu jsem ti to hodila do prekladace googlu, sice kostrbatou cestinou, ale pochopit to jde
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.ashermans.org%2F&sl=en&tl=cs&hl=cs&ie=UTF-8
17. říj 2009 v 10:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Lis,copak to ctu? :fearful:

Tady jsme nasla nejakeodkazy,snadsi ztoho vyberes:

http://www.baby-cafe.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=110963

Přeji hezký den.U dva a půl roku mám gynekologické problémy. Mám tři děti a to poslední jsem porodila císařským řezem.Od té doby mám problémy s krvácením a bolestmi v podbřišku na levé straně. Beru Minisiston a už 5 měsíců jsem neměla menstruaci ale mám hrozný bolesti.Před rokem jsem byla na laparoskopii a tam jsem měla jenom srůsty a křečové žíly na vaječníku a na děloze. Můj doktor mi řekl, že se to nedá léčit, že už to jsou bolesti na celý život.Ted´ jsem byla na gynekologii, že jsem neměla menstruaci tak řekl, že to nevadí. Od té doby trochu krvácím a mám hnědé výtoky. Už je to měsíc.Mohl by jste mi poradit co mám dělat? Děkuji.

Milá paní,
to že nemáte 5 měsíců menses není v pořádku. Minisiston je nízkodávkovaná pilulka, ale slabé krvácení by mělo být. Je potřeba změnit preparát na jiný, který obsahuje 20 nebo 30 mikrogramu ethinylestradiolu. Tím vám naroste více sliznice a měla by jste mít normální měsíční krvácení. Pravda, za předpokladu, že se nejedná např., o tzv Aschermanův syndrom, který podle popisu by to taky mohl být. Jde o srůsty v dutině děložní, které se můžou po operaci vytvořit a žena má bolesti a menstruační krev nemůže z dělohy odejít ven. Gynekolog to umí zjistit a léčit. Na křečové žíly v malé pánvi doporučuji Detralex dlouhodobě i 4-6 měsíců. Pokud máte bolesti z toho, pomůže Vám to
Zdraví

MUDr. P. Kolan

Vážený pane doktore Kolane.Děkuji Vám za odpověd na můj dotaz.Já mám ještě na Vás jednu otázku. Jak by se dal léčit ten aschermanův syndrom. Děkuji

Ashermanuv syndrom se vyskytuje velmi vzácně, uvedl jsem jej opravdu jenom jako jednu z možností. Děložní dutina se v narkóze vykyretuje a zavede se nitroděložní telísko, které zabrání tvorbě dalších srůstů. S tím si ale opravdu lámat hlavu nemusíte. Nejdříve je potřeba takovou diagnózu potvrdit. Pak již lékaři vědí, jak to léčit... Zdraví

MUDr. P. Kolan


http://www.vasedeti.cz/poradny.php?dotaz=15346&poradna=24

lispakdej vedet, jak jsidopadla,
17. říj 2009 v 11:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek