Borelióza - látky stále aktivní. Můžeme se snažit o mimi?

pepetousek
5. lis 2013

Dobrý den/ahoj...moc prosím o radu, zkušenosti, cokoliv...

Plánujeme s manželem miminko, ale ještě než se zadařilo, měla jsem bohužel v srpnu klíště a vyklubala se z toho borelioza...po třech týdnech od kousnutí jsem dostala ATB Duomox 1000, které jsem brala 3 týdny 3x denně (první týden po 1,5 tabletě, další 2 týdny už jen po 1 tabletě)....pak výsledky krve, které pořád vykazovaly aktivní látky, takže jsem vyfasovala další antubiotika, tentokrát Oxybene, na 2 týdny, 2x denně po 1 tabletě....dnes jsem byla opět u lékařky na výsledky a stále mám aktivní látky, i když v menším množství (po prvních ATB bylo množství 4, po druhých ATB 3)...paní doktorka mi už žádné ATB nedala, říkala, že jsem toho měla dost, že jsem přeléčená a že by ty aktivní látky měly postupně klesat, jen hold každý na to reaguje jinak rychle...takže na krev jdu až před Vánocemi...

No a já teď nevím, zda můžeme pokračovat ve snažení o miminko, nebo ještě čekat??? Jedna známá měla aktivní látky v těle 5 let, to je celá věčnost 😖 Moc děkuji...

uztotakbude
6. lis 2013