Dlouhodobé špinění po menstruaci, poraďte prosím

11. října 2013 
ahoj holki, chtěla bych s vámi probrat svůj problém a doufám že mi pomužete najít řešení. Jedná se o mou menstruaci.. Má menstruace probíhá tak jak má, 5 dní někdy až 7 dní menstruace ( krvácení ) ale pak nastane problém, po mentruaci jetš pak dlouho špiním, někdy až 14 dní po ukončení krvacení. Vytok je ve velkém mnoužství je někdy svěle červený a ted ho mám zase světle hnědý a trvá to někdy i těch 14 dní po menstuaci. Citím se špinavá a mokrá a celke m mě to omezuje ať už v běžném životě tak v pohlavním.. musím nosit imtimnky a i tak je mi to nepříjemné, nevíte co by to mohlo být a způsobovat?? omlouvám se pokud někomu příjde tento příspěvek nechutný ale já už si nevím rady, snažíme se o miminko a já se bojím nejhoršího, podle doktora to je v pořádku ale mi nepřipadá v pořádku mít menstruaci 5-7 sdní a pak je´ště 14 dní špínit a mít silný výtok.. pomůžete mi ?
21. únor 2013 v 07:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, mám podobný problém a ten nastal po nasazení nitroděložního tělíska. Takže já důvod znám, probírala jsem to s doktorem a řekl, že s tím prostě nejde nic udělat, ale že mám při menstruaci jíst hodně citrusy, že zmírňují to krvácení. Někdy to pomůže, někdy ne. A u tebe to může být třeba antikoncepce, jestli něco bereš nebo jsi třeba dlouho brala a teď nebereš... Jinak bych asi doporučovala konzultovat s lékařem. Vím, jak je to nepříjemný... Ten můj si pořád ze mě dělá srandu, že deštivé dny trvají 3 týdny a že tělísko je teda super antikoncepce, když jí nakonec ani nepotřebuješ
21. únor 2013 v 07:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
ja práve antikoncepci neberu až asi pět let..
21. únor 2013 v 07:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@jessi13 Jo tak No to je divný. A nemluvilas o tom za tu dobu s doktorem?
21. únor 2013 v 08:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@liss_durman já to nemám celé 4 roky, tohle mě prápí tak půl roku, jednou jsem mu to říkala, tvrdil že je to normální.. tak nevím
21. únor 2013 v 17:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
psala jsme tady podobné téma, mě dr vždycky řekne, že by pomohla antikoncepce. Nemám teda výtok ale špinění . 3-4 dny menstruace pak jakoby konec a další den začně špiněn a trvá dalším 5-8 dnů.
22. únor 2013 v 15:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mě se stalo něco podobného, už jsem myslela, že mám rakovinu či co, ale bylo to prý tím, že je to jakoby falešná ovulace, že se jakoby neuvolní vajíčko (ale moc to nechápu ), dali mi na to nějaký hormon v injekci, jenže po tom jsem strašně přibírala a za rok se to ještě zhoršilo, jakoby se mi přestávaly dělat vlastní hormony, takže teďko asi 6 let to řeším tak, že se snažím jíst hodně potravin s fytoestrogeny, to docela fakt pomáhá, za minulý rok se mi to stalo jen dvakrát. A nejlepší je na to meloun a mrkvová šťáva, co jsem zatím objevila, ale chtělo by to najít ještě něco dalšího.
10. bře 2013 v 06:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, potřebuji radu, skončila mi v sobotu menzes ale po dvou dnech jsem začala mít takový nažloutlý výtok. Včera jsem ho měla i trochu červený ale už se to zas vrátilo do normálu a navíc mě bolí břicho jako kdybych měla menzes. Nevíte co by to mohlo způsobit?
11. říj 2013 v 10:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek