• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Injekce na vyvolání menstruace, bylo vám po ní špatně?

3. listopadu 2013 
Holky, bylo některé z vás špatně po vyvolávačce MS? Jsem v 41 DC, včera jsem dostala injekci, dnes ráno na zvracení, strašně unavená, motá se mi hlava. Díky za odpověď.
2. lis 2013 ve 13:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
JJ, taky jsem to tak měla.
2. lis 2013 ve 14:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@uztotakbude A MS jsi pak normálně dostala? Mně tedy takhle špatně bylo i před tou injekcí...:( ale ta to nějak umocnila.
2. lis 2013 ve 21:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janie1988 TAk ta injekce bud vyvolává PMS nebo podporuje těhotenství. pokud máš vyloučené tehotenství, tak to bude příprava na MS.
2. lis 2013 ve 21:09  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@janie1988 JJ? Ale asi až po 6ti dnech.
3. lis 2013 v 09:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@dlabinecka Jelikož mi nebral krev, tak těhotenství na 100 % nevyloučil... Dokonce mi řekl, že za dva týdny tam něco být může.
3. lis 2013 v 16:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
@janie1988 V tom případě bych zkusila testnout, může to být k těhotenství, jinak vyčkávat na MS.
3. lis 2013 v 19:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek