• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Nimesil, brát ho nebo nebrat? Snažím se otěhotnět

18. ledna 2014 
Ahoj holky potřebuji poradit.Včera jsem byla u doktora,s tím ,že mě píchá v pravém pod bříšku.Nejdřív jsem to měla před ovulací,pak ovulační bolesti(to já poznám ) a pak zase po ovulaci.Prohlídl mě ,zánět močáku vyloučil.Cysta to taky není.Prej to bylo ovulací.Před ovulací to byli bolesti na přípravu prasknutí vajíčka ,že prý bylo někde hloubš ve vaječníku.A pak když prasklo tak se prý uvolnilo trochu krve tím prý jsou i ty bolesti po ovulaci.Že to prý nic není,že se to někdy stává.Napsal mi na to lék Nimesol,ale když jsem si četla nežádoucí účinky tak jsem se celkem zhrozila co z toho může být.A hlavně tam píšou nebrat ,když se ženská snaží otěhotně.Což mi se z manželem snažíme už přes rok a on to ví.Tak nevím jestli brát nebo nebrat. :frowning2: :fearful:
Máte s ním některá zkušenosti?
18. led 2014 v 10:44  • Odpověz  • To se mi líbí
Já si ho občas beru na hlavu nebo na MS bolesti. Osobně ho snáším dobře bez nežádoucích účinků. Co se týče toho těhotnění, tak jako jednorázovku v akutní fázi bych to asi neřešila, ke všemu když nejsi zatím těhotná. A máš ty bolesti tak velké, že musíš brát Nimesil? třeba by stačil i Algifen (ale je taky ale na předpis ) nebo brufen?
18. led 2014 v 10:59  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@loafeer Diky za nazor .No oni ty bolesti nejsou zas tak velke. Da se to vydrzet. MS bolesti jsou vetsi.
18. led 2014 v 11:07  • Odpověz  • To se mi líbí
Jinak s těma bolestma- mám úplně to samé. Měla jsem podezření na mimoděložní, to se nepotvrdilo ani nevyloučilo, když šlo HCG dolů, tak se toho přestali bát, že nic nehrozí, ale pobolívá mě to furt stejně:o/
18. led 2014 v 11:16  • Odpověz  • To se mi líbí
Nimesil bych nebrala, pokud ty bolesti nejsou velké ... je to dost silný lék a mě po něm bylo na zvracení, byla jsem unavená a malátná (měla jsem ho ale kvůli zubům) :wink:
18. led 2014 ve 14:50  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@zivisek už jsem jeden vzala,bylo to po poradě ještě jednoho doktora gynekologa.Je to prý něco jako ibalgin.Zatím ťuk,ťuk je mi dobře.Určitě ho pořád nebudu užívat.Vzala jsem si jen jeden.Bolesti se dají vydržet.
18. led 2014 v 18:48  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek