• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Po vysazení antikoncepce jsem měla menstruaci jen 1x

1. prosince 2011 
Ahojky, v polovině července sem vysadila antikoncepci a od té doby sem to dostala pouze jednou 7. října po užívání homeopatik. Ty mi ale opět přestali fungovat a zase nic :frowning2: Byla sem před týdnem u gynekoložky ,ta mi píchla vyvolávající injekci a na ultrazvuku bylo vidět, že mám sliznici jak těsně před měsíčkama tak to dostanu nejdéle do týdne, ale taky opět nic ani žádné bolesti břicha nebo citlivost :frowning2: Nemáte někdo stejnou zkušenost? Snažíme se o miminko a tímhle cyklem to asi moc nepůjde... Děkuju za každou odpověd.
1. pro 2011 ve 21:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
měla a mám to stejně, dostávám injekce a clostilbegyt na ovulaci. zatím ale bez úspěchu..držím pěsti, ať se to brzo srovná..
1. pro 2011 ve 21:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek