• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Ráno mívám narůžovělý výtok. Mám zůstat v klidu?

16. července 2014 
Nemate prosim někdo zkušenost?Uz druhy den když jdu rano na zachod tak při utirani je naruzovely ,,vytok,,-cely den to je pak v pohode,dneska zas.Jdu na zachod a na papire opet cosi růžového,do MS daleko a tak nevim co to muze byt..Nevim jestli mam zustat v klidu,nebo to nejak resit..Diky za jakou koliv zkušenost.
14. črc 2014 v 08:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
@veraakubik jeden z příznaků ovulace :slight_smile:
14. črc 2014 v 08:53  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
No je videt,ze se mam porad co ucit-neuvedomuju si,ze bych tohle nekdy pozorovala..Takze vcerejsi pichani v prsu s tim je asi taky spojene?Pripadam si jak nejakaka ,,zacatecnice,,. :wink:
14. črc 2014 v 08:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
slabý růžový výtok i klidně slabé krvácení může doprovázet ovulaci. Já to tak dřív neměla, ale tak rok před nynějším těhotenstvím se to začalo objevovat. Dál jsem pak špinila až krvácela i několik dní před MS - není to nic, co by se muselo neodkladně řešit, ale pokud by to bylo několik cyklů po sobě, určitě je to lepší říct na gyndě, aby dr udělala utz, jestli není něco v děloze - např. myom. U mě to bylo nedostatkem progesteronu - dostala jsem utrogestan a krásně se to srovnalo. Nicméně na akutní řešení to dle mého názoru není - zvláště pokud jde jen o růžový hlen:slight_smile:
14. črc 2014 v 08:56  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@veraakubik pro me je to taky novinka :sweat_smile: takze nejsi jedina, co se musi jeste "ucit" :wink: :grinning:
14. črc 2014 v 09:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@gepe @veraakubik v klidu, já bych to taky nevěděla, kdyby se mi to nestalo a za 9 měsíců se nenarodil syn :grinning:
14. črc 2014 v 09:13  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@picasso :D jo taaak :slight_smile: takze je mozny ze @veraakubik je tehotna? :sweat_smile: ja takhle spinila az po zabreznuti :grinning:
14. črc 2014 v 09:15  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
Ted jste me holky potesily,bala jsem se příspěvek napsat abych nebyla za nejakeho ........!Rikala jsem si,ze si o me všichni budou myslet,ze jsem uplne hloupa,ze budu akorát pro vysmech a ono ufffffff,nejsem v tom sama.Ja uz videla vse cerne.. :wink: Jinak beru antiko,ale musim priznat,ze nad tim bych se mela zamyslet-beru ji nepravidelne a jeden den jsem na tabletku uplne zapomela a prave me ten ruzovej vytok tak znejistil. :zipper_mouth:
14. črc 2014 v 09:17  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
Napiste mi někdo,ze prez HA není mozne otěhotnět....@gepe ,@picaso-uklidnete me někdo,ze je vse v naproostym poradku.Sice jsem naladova,sice je mi ze vseho smutno a rozbreci me kde co,ale takova jsem asi porad..Jezis,zacina me polejvat horko..
14. črc 2014 v 09:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Pokud bereš antikoncepci, tak to určitě nebude příznak ovulace. Spíš nějaká hormonální nerovnováha. Řešila bych to s gynekologem.
14. črc 2014 v 09:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
@veraakubik přes antiko je možné otěhotnět. Důkazem je toho moje tříměsíční princezna, co mi tu spinká v náručí :slight_smile: A to jsem brala naprosto pravidelně a nikdy nezapomněla :wink:
14. črc 2014 v 09:49  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
Vazne?Bojim se zeptat jakou antiko jsi-doufam,ze neva ze rovnou tykam brala..MS dostavam stále pravidelne..Ted jsem teda trochu rozhozena a nevim co delat..Když tak nad tim premyslim-musim jit zobnout další prasek-vcera vecer jsem zapomela.. :frowning2: Jinak k holcicce gratuluju!
@ululul
14. črc 2014 v 10:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@aquila dneska je to druhy den teprve.A je to jen při uttirani a opravdu jen rano,pak cely den nic.Uvidim jestli se to bude i zítra opakovat..
14. črc 2014 v 10:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
@veraakubik da :slight_smile: kor vliv na ucinek antiko muze mit i nachlazeni, viroza. Kor kdyz clovek nekdy zapomene :slight_smile:
Byl by velky prusvih byt v tom? :sweat_smile:
14. črc 2014 v 10:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@veraakubik ono to může být i tím tvým nepravidelným užíváním, některá antiko se musí brát fakt přesně. Možná by stálo za to i změna antikoncepce, uvidíš jestli to bude zlobit dál nebo to byl jen chvilkový problém.
14. črc 2014 v 10:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@aquila Prave ze ji beru teprve pul roku a do ted jsem zadny problém nemela..No uvidim zítra..Nikdy se mi to nestalo a tak jsem se prisla zeptat na zkusenosti..
14. črc 2014 v 10:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@gepe No jak se to vezme-deticky uz mam 3,dalsi uz by bylo asi moc.Na druhou stranu uzivim 3,4 uz by se uživilo taky.Baracek velky,auto mame 7mi mistne,nejsem zamestnanec,tale podnikatel,takze ani v tomhle smeru by to problém nebyl,ale nedokazu si prestavit reakci ostatních a hlavne-v dnesni době 4 deti?
14. črc 2014 v 10:34  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@veraakubik tak to mate pekny zazemi. Reakci okoli bych neresila, oni vychovavat atd nebudou.
My mame zatim 1, chceme jeste dalsi. Kdyby ve vysledku 4, tak holt by to uz nejak slo - ono sice 3 je dost, ale 4 uz se v tom poctu "ztrati". A to nejsem zastancem ditete za kazdou cenu a potraty mi nevadi. :slight_smile:
Jinak jak psala @aquila muze to byt i jen zpusobeno kratkou dobou brani ha a nepravidelnosti :wink:
14. črc 2014 v 11:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
@veraakubik Užívala jsem Microgynon. A když jsem v Motole na pohotovnosti nadávala takovému starému panu doktorovi, že já přece nemůžu být těhotná, když užívám antikoncepci, tak se jen zasmál a řekl mi: mladá paní, žádná antikoncepce není 100%. Víte, kolikrát já už tohle tady slyšel? :D V té době jsem měla doma 14ti měsíčního syna a představa druhého dítěte pro mě byla neskutečná. Dlouho jsem se rozhodovala, jestli si miminko nechat nebo ne..a jak jsem teď ráda, že tu malou princezničku mám, je to můj poklad :slight_smile:
14. črc 2014 ve 12:29  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Tak holky,,,to,, naruzovele vždy po ranu bylo opravdu jen ty dva dny..Takze to byl snad nejaky vypadek a nic vic to znemenat nebude... :wink:
16. črc 2014 ve 12:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek