Snažíte se o otěhotnění i s virózou v době ovulace?

patty1
5. črc 2010

Ahoj snazilky,
chtela bych se zeptat, snazite se i kdyz mate v dobe ovulace nejakou virozu, nachlazeni nebo chripku? Mam obavy, jestli je to bezpecne pro vyvoj mimca eventualne, a na druhou stranu je mi lito proste tento mesic vypustit a nesnazit se, znate to, cas bezi..Resily jste to nektera?
Jedine na webu, co jsem nasla je, ze lehci viroza nevadi, ale co je lehci, mi neni uplne jasne 😖 Diky za nazory.

patty1
autor
6. črc 2010

Ahoj holky,
vazne jste to nektera neresily...? Na netu jsem temer nic nenasla, prosim o nazory..Diky.

mispulka22
6. črc 2010

@patty1 Ahoj, úplně tě chápu, že to řešíš, taky jsem to na začátku snažení řešila. A je mi jasný, že nejradši by sis přečetla, že snažit se můžeš i při viróze a ničemu to nevadí 😉 . Jak je to z lékařského hlediska nevím, nejsem odborník, ale myslím, že to, co ti tady někdo napíše, ti stejně nedá záruku, že to u tebe bude stejně.....Já jsem při snažení měla zánět močových cest a antibiotika (bezpečná i v těhotenství), snažení jsme kvůli tomu neodkládali, otěhotněla jsem a v 8.tt to skončilo zamlklým potratem (ale netvrdím, že to bylo tou nemocí nebo léky, možná by se to stalo stejně) . Když jsme se začali po 3 měsících snažit znovu, měla jsem pro změnu zánět zubu, brala jsem Ibalgin a snažení jsme pro jistotu přerušili. Jenže to jsem nevěděla, že už jsem stejně těhotná...a dnes je z toho zdravá 5 měsíční holčička 🙂. Takže těžko poradit... Spíš mám pocit, že co se má stát, se stane... Držím pěsti, ať se brzy povede zdravé miminko 🙂.

patty1
autor
6. črc 2010

Ahoj mispulko,
diky za reakci, no to jsem myslela, spis jakoby zkusenost, jak jste to resily vy, protoze jasne, kazdy si to musi rozhodnout sam. Prave uz mam take jedno nepodar. tehotenstvi za sebou, tak uz clovek resi vsechno, ale taky to mam sklon brat tak, ze jak to ma dopadnout, tak to dopadne..Ale kdyz ja bych chtela, aby to dopadlo jen dobreee 😅 No jako my vsechny tady..

mispulka22