1 / 1

    nikde tam neni pocet zaku, takze nijak 😀

    6. únor 2019

    Sama s manželem jsme z toho v pasti...

    6. únor 2019

    Chybi tam cena vstupneho... Jinak to nejde spocitat...

    6. únor 2019

    Asi jim tam trošku chybí cena jedné vstupenky 🙂

    6. únor 2019

    Oni už učí jasnovidectví? 😀

    6. únor 2019

    @audinka24 A není tam vpravo částka za jednu vstupenku?

    6. únor 2019

    Jsem na tom úplně stejně...

    6. únor 2019

    Kolikata trida to je? :D

    6. únor 2019

    😁 tak to je dobry..

    6. únor 2019

    A co 280:4?

    6. únor 2019

    😂😂😂

    6. únor 2019

    A není to jedna ze slovníku úloh, kde je je jednotné zadání pro více podúloh?

    6. únor 2019

    @sebestka a jak vis ze ty zaci byli 4? Tam je za zaky 4.A

    6. únor 2019

    nekompletni zadani 🤔, neni uvedeny kolik stala jedna vstupenka ...takze nijak 😀

    6. únor 2019

    Při dnešních cenách tam mohli být tak 4😀

    6. únor 2019

    @veverka10 taky me napadlo jestli dalsi priklad neni pocet zaku..

    6. únor 2019
    6. únor 2019

    Podle mě to není úplně a nebo neučí se už počítání s neznámou? jakože 240: x kde x je cena za jednu vstupenku ... ale i tak by to bylo dovný ...

    6. únor 2019

    Nechodi dite do 4.A že by to byl příklad z jejich třídy 😀

    6. únor 2019

    Tak důležité je, že víme, že chodili do 4.A 😂

    6. únor 2019

    Není před nějaký obrázek, nebo motivační text, popřípadě úlohy, které souvisejí. Občas to tak bývá? Osobně si myslím, že to má být děleno 10,- Kč za vstupenku, ale není to tam uvedeno, klidně bych to tam jako matka dopsala a nechala ho to vypočítat. Pokud tam nic nikde není

    6. únor 2019

    Holky... Tak je ten příklad tak jsem to nafotila... Je to učivo ve 4 třídy...

    6. únor 2019

    @audinka24 no tak to dej zitra vedet co mu na to rekne ucitelka..😁

    6. únor 2019

    @audinka24 Tak to jedině asi chyba tisku.

    6. únor 2019

    Manžel má chuť tam napsat odpověď...
    @mirecka.jaroscakova
    A na meila paní učitelce poslat naší konverzaci... Ze nás to řešilo hodně lidí a stejně jsme na to nepřišli natož dítě ve 4 třídě... 😁🤔

    6. únor 2019

    @audinka24 Pokud jsou ve čtvrté tak by se to mohlo počítat jakože s jejich reálnou třídou.... JO a muž říká, že podle něj je vlastně každá odpoveď správná - teda učitelka by jí měla uznat - když není¨zadání napsané celé ... že tam prostě napíšete vstupenka byla za tolik a tolik a bylo tam tolik dětí...

    6. únor 2019

    Asi ráno zajdu sama za paní učitelkou ať mi to sama předem OÚ vypočítá... 😂😂😂😂

    6. únor 2019

    Jako tento styl ukolu miluji. Vzdy si pripadam u úkolů jak na IQ testech :D

    6. únor 2019

    @audinka24 asi bych tam napsala, že je to neúplné zadání a příklad nelze vypočítat, dítku bych to vysvětlila

    6. únor 2019

    Vem si bily papir a napiste vsechny varianty kolik muze stat vstupenka 😀😀 plus variantu z neznamou 280:x = y 😀😀 koukam ze se mam na co tesit az budou deti chodit do skoly

    6. únor 2019

    Já vím, že je to 4.A...Ale taky to může člověk pochopit jako 4. tečka za větou a dál to pokračuje větou A.....ale smysl to moc nedává, to je fakt😀
    @mirecka.jaroscakova moje dcery jely před Vánocemi na výstavu a platila každá i s autobusem 25 Kč😉

    6. únor 2019

    Tenhle pracovni sesit je plnej chyb.Dnes a denne deti naky objevi

    6. únor 2019

    třeba mají děti přijít na to, že to nejde vypočítat.

    6. únor 2019

    Sama jsem zvědavá....

    6. únor 2019

    Co je to za sešit?
    Dala bych odpověď: Chybí cena za vstupenku -> nelze jednoznačně určit.

    6. únor 2019

    použila bych reálný počet žáků 4.A - zjistit unich ve škole.
    Jinak je to chyba....tak, jak to je, to nejde spočítat...

    6. únor 2019

    @sebestka to je super cena, to u nás nebývá😲

    6. únor 2019

    @berenika39 to asi neklapne, ve 4. třídě těžko dělí dvouciferným dělitelem nebo mají ve třídě 9 a míň dětí. Ten příklad je prostě blbě, no.

    6. únor 2019

    Tak kdybyste někdo měli tento pracovní sešit.... Zítra dodám odpověď... 🤭😁

    6. únor 2019

    Buď bych to vzala podle toho, kolik je reálně u nich ve třídě dětí - pokud dítě tedy chodí zrovna do áčka. Případně bych napsala, že na výstavě byla celá třída 4. A. Každopádně zítra hoď řešené, až se ho dozvíte

    6. únor 2019

    Také by mě zajímala odpověď

    6. únor 2019

    @mirecka.jaroscakova je to chyba, podle mě🙂

    6. únor 2019

    Tak na odpoved jsem taky zvedava

    6. únor 2019

    Je to chyba

    6. únor 2019

    To me tedy zajima 😁

    6. únor 2019
    6. únor 2019

    Také mě zajímá odpověď 😉

    6. únor 2019

    Typuju 14 nebo 28. Kdyby jich bylo 14, tak by jeden zaplatil 20 Kč, a 14x20 =280 Kč.
    A kdyby jich bylo 28, tak by jeden zaplatil 10 Kč, a 28x10=280 Kč.

    6. únor 2019

    Ale na odpověď jsem fakt zvědavá 😁

    6. únor 2019
    6. únor 2019
    Komentář byl odstraněný

    @denydb myslíš, že by to děti spočítaly?

    6. únor 2019

    @berenika39 jen posílám co jsem našla 😂

    6. únor 2019

    @denydb jasně, díky, zkouším se v tom nějak zorientovat, ale marně zatím🙂)))))))))))))))))))))))))

    6. únor 2019

    @missinek cera ví že jich je 15..ale jsme z malého městečka a každý ročník je jedna třída tak že chodí do 4 třídy....

    6. únor 2019

    @audinka24 Promiň já to smazala nechtěně 🤦

    6. únor 2019

    co třeba, že šla paní učitelka sama, protože nevěděla kolik ma žáků? 😅

    6. únor 2019

    @berenika39 pokud to už s paní učitelkou takhle dělali, tak ano, úlohy podobného typu se daji počítat už se třeťaky, spíš tedy jako nadstavba pro sikulky

    6. únor 2019

    Já bych použila počet žáků v jeho reálné třídě.. A napsala bych paní učitelce vzkaz, že se omlouváme, že jsem ani já ani manžel ani sny zadání úplně nepochopili a vypočítali ho tak jak jsme ho vypočítali... Snaha se cení ne?
    Jinak mimochodem úkoly na většině škol jsou dnes už nepovinné.. My to máme napsáno ve školním řádu. Nic méně dceři to nemám v plánu říkat dokud s tím sama domů nepřijde. Doufám, že do puberty se to děti v její třídě nedozví 🙂

    6. únor 2019

    Tak to jsem zvědavá na výsledek :D

    6. únor 2019

    @denydb ještě bych asi potřebovala řešení ve verzi pro blbečky tohoto nšlého řešení 😂😂😂😂

    6. únor 2019

    @l_baruska petr ted přišel se zadáním - které číslo je možné vydělit beze zbytku číslem 1,2,3,4,5,,7,8,9..... a tak sám řekl, že když to jde násobit, jde to i dělit. tak celý řetězec čísel vynásobil a bylo. mají hejného matiku, jsem zvyklá na složitosti, ale musí to mít hlavu a patu - v tomto případě chybí jeden údaj, myslím si já🙂))))))))))))))))))))))))))))))))

    6. únor 2019

    @bekinka jako osobně si myslím, že tohle je úloha na řešení ve třídě, aby trochu děti premyslely, motivace kolik jich asi mohlo jít, jak by šla ta částka rozdělit, kolik jich asi muže být ve třídě , společně zjistit delitele a pak se domluvit, jaké je rozumné, reálné řešení

    6. únor 2019

    Hejny je super, od nej jsou na to děti připravené a zvyklé přemýšlet... i když část učitelů ho ráda nemá 😔

    6. únor 2019

    @berenika39 neoznačila jsem tě

    6. únor 2019

    @l_baruska jjasně, za mě super přístup, petrovi to jen prospívá, hledá řešení a nejen jedno - u všeho...

    6. únor 2019

    @l_baruska to, že to bude řešení (resp.úloha) podle Hejného, je tak jediné, co jsem poznala😂😂😂

    6. únor 2019

    @l_baruska u nás na škole je už hejný až do devítky, je to fakultní zš, učitelé matiky tam mají hejného vystudovaného na ped f uk. takže ...věřím, baví nás to a prcka taky - a to si myslím, že je nej. má z matiky 2, protože je zbrklý, dřív koná, než myslí, ale já tam ten výsledek vidím.

    6. únor 2019

    jinak - mě víc zarazilo - holky, jak byste to počítali? (y)

    6. únor 2019

    No to se tesim az bude mala skolackou.....jeste ze je MK🙂

    6. únor 2019

    @bekinka a ona to úloha Hejného není 😉

    6. únor 2019

    Dle mě jde o vícero řešení. Tzv. jakékoliv číslo dělitelné beze zbytku, záleží zda se učí dělit dvouciferně nebo jen jednociferně. Jde o rozvíjení logického myšlení, aby děti věděly, že výsledek může mít víc řešení než jen jedno.

    6. únor 2019

    @eva1987 souhlasím👍

    6. únor 2019

    @audinka24 Ucime se z nej taky a je to chyba na chybu....

    6. únor 2019

    @hadruska to mám radost... Za dva roky mi půjdou do školy dvojčata tak pak už budu chytřejší..

    6. únor 2019

    @audinka24 Asistuju u ctvrtaku a bud tam je uloha,ktera neni dostatecne konkretni a da se to pocitat s nekolika moznymi vysledky(coz mozna neni chyba,jen chytak)nebo tam neco chybi

    6. únor 2019

    @hadruska A neni “chyba” ucitele, reditele ci kdo o tom rozhoduje, ze se podle toho uci? Vzdyt je na trhu tolik materialu...

    6. únor 2019

    Také jsem zvědavá na odpověď

    7. únor 2019

    @l_baruska aha, dobré vědět, ptz při přečtení zadání, to bylo první, co mi "naskočilo" v mysli 😂😂😂 minule jsem hlídala děti kamarádce, které se podle této metody učí a přišlo mi, že jsem to právě všechno na tomto principu. A že rodič, který se učil matematiku "klasickou" cestou je v pytli jako Baťa s dřevákama😅😁

    7. únor 2019

    @berenika39 já bych to nepočítala ale prostě odhadem a zkusmo jak napsala @reny01 a @l_baruska

    @audinka24 Tak jestli jich je 15 , tak bych si řekla, že jeden chyběl a bylo jich tam 14

    7. únor 2019

    Napište, že byli všichni...😂

    7. únor 2019

    Napsala bych, že jen dva žáci, neboť řádí chřipková epidemie a ostatní jsou nemocní. A výstavy jsou drahé v dnešní době 🙂

    7. únor 2019

    Tak jak už to tady bylo psáno... Je to chybne zadání.... Ale paní učitelka by uznala všechny varianty.... Děkuji všem za zapojení.... 😘😘😘

    7. únor 2019

    @audinka24 Díky za zprávu.

    7. únor 2019