1 / 1

    souhlasím, popravdě když sem měla vajíčko nebo kočárek, tak se mi nikdy nepoštěstilo, abych zaparkovala na místě pro to určeném. :( Vždy plno a většinou to opravdu okupovali lidi bez kočárků/malých dětí.

    23. říj 2019

    Souhlas, ja uz se nad tím ani nepozastavuju, ale jeden z argumentů je taky ted že to oficiálně není schválena značka jako třeba invalide...takze tam stát může uplne kdokoliv i motorka klidne... Ohleduplnost je někde jinde uz no 😔 taky vecne parkuju na kraji parkoviště kvůli dětem,aby mi nevbehli pod auto, nebo nedejboze netukli dverma do auta vedle 🤷

    23. říj 2019

    Pěkně sepsáno.

    23. říj 2019

    No oni by ty policajti ani neprijeli ze jo 🤷🏼‍♀️Ja chapu, ze to rozciluje, ja kolikrat taky kroutim ocima, ze je tam plno, ale vlastne, nikdy me nenapdlo nekomu neco rikat...

    23. říj 2019

    Myslím, že dokud to nebude značka, která je ukotvena v zákoně, tak máme smůlu 🤷‍♀️

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @emmacho I spousta míst pro invalidy je špatně označená, chybí svislá značka nebo je tam jiná značka než ve vyhlášce. Lidé se to ale už naučili respektovat, třeba to časem přijde i s místy pro rodiny. Ale na začátku toho respektu bylo drakonické nastavení pokut i za pouhé zastavení ☹

    @makynaeliska Přijeli🙂 Když je zavoláš, tak přijet musí, budou to řešit domluvou, protože strážníci řeší obecné soužití, slušnost a tak, nejen dodržování vyhlášky. A občas dávají i pokuty, ne teda přímo za to parkování na vyhrazeném místě, ale za to, že spousta lidí je na ně ještě sprostá, když se jim to snaží vysvětlit. My tady máme parkovací místa udělaná tak, že když stojí auta vedle sebe obě na prostředku, je mezi nimi nekecám max. 30 centimetrů. Když tam stojí SUVčko, prostě vedle nezaparkuješ. nevystoupila bys ani ty. A protože v sousední čtvrti jsou parkovací zóny, často je parkoviště plné parkujících středočechů a dvě volná místa vedle sebe prostě nenajdeš. Už jsem párkrát projela parkoviště tam, pak zpátky a pak odjela, protože tam sice volná místa byla, ale musela bych malou nechat v autě. Takže už se pak ozvu, no ☹

    23. říj 2019

    Jste skvělá, že jste pána upozornila. Souhlasím s příměrem k výchově. Je to hlavně o pěstování svědomí. Jednat s lidmi rovnocenně. Hlavně, zdá se mi, že spousta lidí sami sebe vidí v lepším světle než lidi v okolí. Neuškodilo by jim pěstovat víc pokory, tolerance, smířlivosti. To neznamená, že se musím ponižovat, spíš naslouchat a vnímat své okolí.

    23. říj 2019

    @rebe jo no, napsala jsem to blbe, prijeli by, to ja vim, ale za toto bohuzel nemuzou nic....max jak ty rikas....
    Ja to chapu, ja tuhle lezla pres ridice, Vaska jsme ani zandat pomalu do auta nemohli 😏

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @8284 Připadám si jako prudič 🙂 Ale neudržím se, když třeba lidi odhazují odpadky, nepustí sednout starého člověka v metru a podobně. A fakt je, že ten můj způsob Asi jste si nevšiml, Něco vám upadlo a podobně, často zabírá. Třeba namakaní týpci v drahých kárách s omluvou přeparkují snad ve 100 % případů 🙂

    23. říj 2019

    Bohužel věcný problém všude... :( u nás v Uh. Brodě na těchto místech parkuju dokonce zaměstnanci tesca, kteří to tak blokují cely den... 🤦🏻‍♀️ Bez komentáře..

    23. říj 2019

    @rebe ja takhle upozornuji lidi na sbirani hovinek po psech. I sacky davam a zatim vzdy vsichni sli a sebrali to

    23. říj 2019

    @rebe tak to je pozitivni zprava! 👍

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @makynaeliska Jo, já se snažím nevyčítat, nerozčilovat se, vím, že vlastně "nezvládnu nic". Ale spousta lidí se fakt zamyslí a dojde jim to. Klasika jsou starší lidé a "Máte vnoučata?" Často jim dojde, že se jim představa dětí pobíhajících po parkovišti tak nelíbí, když tam ty děti vidí svoje. A často ne. Co už, nemusí pršet 🙂

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @8284 Jo, spousta lidí má pocit, že matky jsou líné a chtějí to mít blízko. Stačí vysvětlit a změní pohled.

    23. říj 2019

    Už jsem to tu psala, na těchto místech parkují většinou idioti, kteří si pořídí velké auto a neumí s ním zaparkovat. Jeden takový parkoval predemnou. Tak jsem před ním zastavila, stáhla okno a ptám se ,,máte tam dítě v autosedačce?" Že nemá, tak jsem mu rychle a stručně vysvětlila, že tam na co dělat. Byl dost naštvaný a vzteky vyparkovaval, jenže mel velký auto a neuměl s ním zacházet a parkovací místo hned vedle stání na vozíky okolo kterého je betonový plůtek... A tak si to auto o to slušně odřel. Jo karma je zdarma, ten si to snad zapamatuje 😉

    23. říj 2019

    @adel_si no právě. Jakmile je něco založeno na obyčejné slušnosti, ohleduplnosti a zájmu o věci veřejné, moc se to u nás nenosí. To je pointa rebeina příběhu. A vsadím se, že tito lidé považují sami sebe za tzv. slušné a nešetří kritikou na současné styly výchovy, které jsou odlišné od toho jejich.

    23. říj 2019

    @la_amanita jojo, “slusni” obcane s dobrou autoritativni vychovou. Uplne bych jim chtela vpalit, ze je asi malo rezali 😂

    23. říj 2019

    je pravda, že by přijeli, ale na druhou stranu u obchoďáků jsou parkoviště vesměs na soukromém pozemku a tak policie ani měšťáci nemají právo dávat pokuty za parkování. Leda, že by je zavolal někdo z toho daného obchodu. To, že většinou důchodci stojí na místech pro rodiny mě ale taky zvedá tlak😁, ještěže ho mám jinak nízký, a diskutovat s nimi asi nemá smysl🤔

    23. říj 2019

    já chápu, že tě to rozčiluje, ale co s nimi naděláš? o víkendu jsme byli v Ikey a myslíš, že nějaké místo pro rodiny s dětmi bylo volné? a parkovali tam důchodci, řidičky začátečnice s co největším autem však to je prý nejlepší na naučení ne? jedna nám totiž málem nabořila auto a tak jsme prostě zaparkovali jinde, hold jsme se prošli, bohužel jdu nakupovat, ohleduplnost se už dneska nenosí, takže nezbývá než se s tím smířit a ač s tím nemusíš souhlasit i na invalidech parkuje kde kdo...

    23. říj 2019

    Já se vzdycky musím držet abych něco neřekla.

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @veruuu_kubesovic Nijak zvlášť mě to nerozčiluje, pokud mám kde zaparkovat. V tom je třeba ikea super, všichni parkují u vchodu a u východu u výtahu je místa habakuk 🙂 Jen prostě občas všechny ty slušně vychované občany upozorním, že to, co dělají, je bezohledné a někomu tím ubližují. A spousta z nich to uzná, to mi přijde fajn. Ale psala jsem spíš obecněji o tom, jestli se takhle chovají optimálně vychovaní lidé, nebo má smysl snažit se ve výchově něco změnit.

    23. říj 2019

    Pekne napsano a souhlas.
    Ja jsem takhle musela zaparkovat na obycejnem miste, vyndala vajicko a sla nakoupit, jak se vracim k autu tak zrovna vedle me zaparkoval chlapek cca 50-60, rikam mu slusne "Muzete si prosim to auto posunout trochu dal at vam nahodou pri nakladani vajicka s dcerou netuknu do auta?" (Mista mel na druhe strane hromadu. Pry "Jestli mate problem tak si odjedte jinam" a odesel 😬 jsem se ani nezmohla v te chvili na reakci nad takovym blbcem...a takovych je bohuzel hodne 🙈

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @kata267 Jojo, ta logika věci, že když nedám dítě do auta, těžko můžu odjet... Bohužel často vidím, že i sebeslušnější žádost se setká s agresivní reakcí, pokud nenabízíš odměnu, ale jen žádáš. Ale pak jindy ani nemusíš žádat a lidé sami od sebe nabízejí pomoc 🙂

    23. říj 2019

    asi ho málo řezali 🙂))))

    23. říj 2019

    Je to sice blbý, ale není to zákonná značka, takže si tam může parkovat kdo chce. Podle mýho názoru, by to neměli na ty parkoviště ani dávat, když to není značka a radši celkově nedělat čím dál užší parkovací místa. Stejně to všichni vědí, že to není oficiální a opravdu jsi světlá výjimka, kdo tam parkuje s dětmi. Fakt tam vidím samý spíše mladý lidi, kteří žádné děti sebou nemají, nebo jen prázdnou autosedačku. Já pokud nemám sebou synovce, tak tam neparkuju, když byl ve vajíčku, řešili jsme to parkováním přes 2 pruhy na konci jako ty když jste přijeli.

    23. říj 2019

    Já přidám svojí zkušenost : vždy když jsem na nákupu a mám hodně věcí v košíku tak pouštím lidi kteří stojí za mnou a mají třeba jen jednu, dvě, tři věci před sebe. Protože si říkám že než já vyskládám svůj velkej nákup tak oni už budou dávno odbavení. A nedávno jsem stála ve frontě, za mnou starý pán s jednou věcí a já měla pouze jeden pytlík zelí, před námi paní s obr nákupem ještě v košíku. No ani náhodou nás nepustila. Tak jsme s pánem čekali až vše vyskládám, naskládá, no prostě až bude řada na nás. S panem jsem se dala do řeči a říkám mu že já vždy když mám velký nákup a vidím že lidé za mnou mají jen maličký nákup tak je pro mě samozřejmostí že je pustím ale že to od druhých moc neočekávám. Pan mi odpověděl : děláte to proto že jste hodný člověk... Ono když by aspoň polovina lidí myslelo na druhé a ne jen na sebe tak by bylo na světě lépe. Není to o tom komu uděláte radost, ke komu jste ohleduplný ale o tom že prostě myslíte i na druhé ne jen na sebe

    23. říj 2019

    @rebe že se lidé chovají jako ho.... mě snad ani nepřekvapuje. Nicméně nemůžeš přece říct, že byli vychovává u tím či onym způsobem pouze na základě zkušeností na parkovišti.

    23. říj 2019

    Příspěvek podobného ducha jsem tu měla před rokem. Sklidila jsem dost čočku za to, že je to přeci jedno, že jsou lidi, kteří to místo potřebují víc než já, atd (Příspěvek dohledatelný v mem profilu). Já mám taky tři děti a toto místo ráda využívám, nikdo neodře cizí dveře, koš s nákupem muzu pohodlně zaparkovat vedle auta a netrnu, jestli jedno z dětí neskočí pod auto. Lidé mají být ohleduplní, dívat se okolo sebe, nabízet pomoc nebo být taky trochu velkorysí. Ve finále, kdyby každý dělal, co je v mezích slušného chování, bylo by na světě mnohem líp!

    23. říj 2019

    Souhlasím s tebou. Ja jsem mela podobny rozhovor s tchanem ohledne toho, ze by vezl syna (tehdy mozna 5leteho?) cca 5 km bez autosedacky. Argumentoval tim, ze policajty asi nepotka, a odmital pochopit, ze tady nejde o pokutu, ale o zdravi a zivot ditete!

    23. říj 2019

    Taky se vždycky sotva udržím, abych něco neřekla... muž mě vždycky krotí... a jen tak otázka - DO KOLIKATI LET DÍTĚTE JE TA ZNAČKA MYŠLENA ? 🙂

    23. říj 2019

    No já se většinou držím,minule jsem se neudržela,paní řídila auto,nedala mi přednost z prava,nic se nestalo,na tom místě to nebylo poprvé,tak s tím člověk počítá. Zaparkovala kousek ode me, z auta vystoupil pán a potkali jsme se ve dveřích obchodu.Tak mu říkám, aby se pak paní zeptal, jestli umí dát přednost z prava.Odpověď? "Neumí,je to kr..a blbá a já se s ní rozvadim!"😨příště se asi raději udrzim🙏

    23. říj 2019

    Podobnou debatu mám už také za sebou a nevěřila bych, jaci umí být starší lidé hulvati. Přitom na parkovišti míst spousty. Stížnost se prý musí podat na informacích obchodního domu. Ale kdo se tím bude zabivat.

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @dendinka To není úplně pravda, že jsem světlá výjimka. Nebo ne v tom smyslu, že každá maminka s dítětem by tam ráda zaparkovala, nejen já. Ta místa mají velký smysl. S vajíčkem potřebuju otevřít dveře dokořán, to na běžném místě nejde, ale ani není možné, aby tak byla široká všechna místa.
    @misacekh To je taky pěkný příklad pro mou filozofii, že když někomu způsobím větší problém, než je přínos pro mě, nemám to dělat. A naopak, když ztratím mnohem míň času, než kolik někomu ušetřím, má to smysl. Ale taky mě občas mrzí, že mi to málokdo oplatí. Ale jednou jsem i požádala, když jsem potřebovala narychlo něco koupit a malá mi spala v autě – a bez problému, paní to jen nenapadlo.
    @ilonne Ne, nic takového netvrdím.

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @monigua Podle mě prostě do té doby, dokud je to potřeba, abys mohla pohodlně dokořán otevřít dveře. Když máš v protisměrce třeba pětileté dítě, potřebuješ otevřít dokořán, jinak ho nepřipoutáš. Do posměrky se dá vecpat na běžné místo, jakmile se dítě umí samo odpoutat a vyskočit ven.
    @mates133 Jauvajs 😀
    @gingls Stížností asi nic nezmůžeš, hulvát hulvátem zůstane. Ale jsou lidé, které to jen nenapadlo.

    23. říj 2019

    @rebe Ono mas ukotveno v zakone invalidy a co. . . marnost nad marnost. . . . Mame u nasi spec. skoly 9 mist ZTP, oznacenych. Vylozene napsano, ze jsou pro spec. MŠ a ZŠ. . . od 7,00 - 20,00. Prijedes na tridni schuzky, vezes dite do skoly a smolik pacholik. . . tuhle tam pul roku stal vrak. . . policajti nemaji paky, nemohou odstranit hned. . . .

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @m.e.l A nelepší se to? Já mám dojem, že invalidy už lidé docela respektují. Ale může to být jen dojem.

    23. říj 2019

    @rebe Za tech cca 6 let nic moc u nasi skoly. . . A jsou to lidi co hned naproti skole bydli, ne lidi co by nebyli znali. . . A kdyz jede manzel na nakup tak radsi vzdy parkuje na druhem konci parkoviste kde je klid. . .nez aby parkoval na ZTP - ke vsemu u Globusu nektere predelaly na mista k nabiti elektroautomobilu nebo prave pro rodiny s detmi. 🤣🙈

    23. říj 2019

    Souhlasím,vyndat děti je někdy nemožné.
    Manžel se naštval a řekl, že si koupí velké samolepky 'nauc se parkovat debile' a bude je lepit na přední sklo.
    No asi to byl výkřik do tmy.
    Ale u nás mají jen 8 míst a ty jsou vždy obsažena. Posledně nákladním vozem přes dvě místa
    Manžel to vzdal a parkuje na hulváta přes dvě místa

    23. říj 2019

    Nejvetsi problem je, ze lide proste neumi parkovat.. Ted nemluvim o teto znacce, ale vseobecne proste neumi parkovat..
    Ja jsem asi jedna z mala, kterou tohle oznaceni parkovaciho mista urceneho pro rodiny s detmi, nechava naprosto chladnou. Nikdy tam nejedu, nemam tu potrebu.. Bud si vyberu misto, kde ridici zaparkovali normalne, tudiz i ja zaparkuju normalne a dite vyndam v pohode nebo zaparkuju vic k autu po leve ruce, abych mela na druhe strane vic mista..
    Pokud tahle znacka bude porad jen ''ohleduplna'' znacka, bude to porad predmetem vecnych debat..
    Na druhou stranu - rekla jsi to panovi slusne a mohl se kousnout do zadku a preparkovat..

    23. říj 2019

    @rebe Nedávno u Tesca na Zličíně
    Místa pro kočárky obsazena, volno bylo až na vzdálenějším konci parkoviště.
    Adrianka tlačila vozik, já nesla vajíčko s Alexem, Fanoušek mi nesl tašku. Pomalu takhle mijime mladší pár, který zrovna dával nákup do auta, na místě určeném pro kočárky. Naše děti znacku moc dobre znají 🙂) a to by nebyl Fanoušek, aby si hned neodpustil komentář a pekne nahlas: mamiiii!!! Proč tady stojí pan s paní, když nemají děti??!!
    Já: to nevím, asi přehlédli znacku?
    Fanoušek dopáleně: no! A ty kvůli tomu musíš táhnout Alexe tak daleko!

    Nutno dodat, že oba dotyční trosku zcervenali a pan vysílal omluvné úsměvy. Nemyslím si, že by tam už příště nezastavili 😃 ale aspoň se evidentně v tu chvíli cítili trapně.

    23. říj 2019

    @tristazmista Jenze my treba kolikrat zaparkovali normalne, syna v pohode vyndali. . . vratili se zpet a. . . vedle inteligent co videl, ze ve vedlejsim aute autosedacka a nalepil to tak, ze jsem premyslela jak sam mohl vystoupit. 😂

    23. říj 2019

    @m.e.l jo koukej - podotýkám, že poloprazdne parkoviště, člověk přijde k autu a nestačí zirat no, kočár jsem do kufru dat nedokázala 🙂

    23. říj 2019

    @m.e.l Jo i to se stava 😈 My jsme zase minule zazili jinou ligu 😅 dva chlapi postavili auta za nas - normalne na parkovisti u lidlu v patek ve tri hodiny odpoledne - a prehazovali vozik.. pekne pohoda, kecacka jako u kaficka.. tohle bylo zase o moje nervy 😀💣

    23. říj 2019

    @rebe já vím, že tak široký nemůžou být všechna místa, ale jako někde už to fakt s tím jak je to místo úzký předhánějí, jen prostě dokud na to nebude zákon na tuto značku, tak je marný se rozčilovat a hádat s lidma

    23. říj 2019

    Jeeeee. Já jsem tak ráda, že nejsem sama, kdo upozorňuje. Jen ať je těm lidem trapné a idealne, ať to slyší další lidi, ať je jim ještě trapneji. Příště třeba zaparkuji o kousek dal.

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @ladyhacek Pak ale zas na FB vídám diskuse o kravkách, co neumí parkovat...
    @tristazmista Mám tři auta, potřebuju místo z obou stran. A taky trochu větší auto, ab se tam tři vešli. Jde to na běžném místě, ale o sousední auto se už dveře opřou.
    @michaela_2 To je hezký, Fanda je jednička 🙂

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @dendinka Hádat se smysl nemá, ale upozornit podle mě jo 🙂

    23. říj 2019

    A přesně kvůli takovým tydýtum jsme koupily auto s šoupačkama vzadu.

    Místo pro rodiny vždy obsazené velkým autem s malým pánem,popřípadě paničkou co to velký auto neumí ovládat,neb sotva vidí přes volant.

    23. říj 2019
    rebe
    autor

    @zizlikova1987 To by se mi bývalo hodně líbilo, ale u sharanu se ty šoupačky neodsunou úplně, takže na nástup do protisměrné sedačky je tam málo místa ☹

    23. říj 2019

    @luidisek tak to je super, že aspoň někde to funguje.. Se mnou se tuhle hádal soused z vedlejšího domu, že to hovno není z jeho psa.. Normálně by mě to až tak nerozčílilo, ale tohle hovno udělal pes přímo na dětském hřišti. Takže už jsem naše strážníky vytočila. Moc hezky ho přiměli hovno sebrat a hodit do jednoho ze tří košů, co na hřišti jsou. A sáček jsem samozřejmě pánovi poskytla. Mám úchylku je s sebou nosit a to psa nemáme.

    24. říj 2019

    S těmi místy pro rodiny je to bída. Ale jsem ráda, že nejsem sama, kdo na to upozorňuje. A nahlas, ať to slyší minimálně dalších 10 lidí v okolí a můžou se stydět.

    24. říj 2019

    @rebe jinak ja tedy k tomu upozorneni dosla jednou, protoze me to fakt dopalilo. Na miste pro rodiny s detma stal namakanej plesatej typek v suv bmw. My jsme po 5 minutach hledani zaparkovali az na druhe strane parkingu. A kdyz jsme sli kolem nej, tak rikam muzi nahlas “To by me zajimalo, kde ma ty decka schovany, protoze tam se ty sedacky snad ani nevlezou” a manzel, ze je asi vozi v kufru 😂

    24. říj 2019
    rebe
    autor

    @luidisek My před pár týdny přijeli večer cestou na víkend k lidlu, na celém parkovišti jen pár míst volných, ale pro nás prostě malá, a na poslední volné místo pro rodinu přímo nám před nosem zaplula sama paní. Tak to manžel na blikačky postavil u vchodu a já šla za ní. A ty její argumenty, to byla palba... Nejlepší bylo, když řekla, že to je vyhrazené místo pro velká auta a já ukázala na toho jejího prdýska a řekla, že ona ale velké auto nemá, ona po mně vyjela, jestli já snad ano a kde teda to auto mám, já ukázala našeho smaxe hned vedle ní a ona se fakt sebrala, a šla přeparkovat 🙂

    24. říj 2019
    rebe
    autor

    @luidisek Chvilku jsme tam diskutovaly... Během nákupu pak za mnou postupně došli tři lidé, že jsou rádi, jak jsem to s ní vyřídila, že to taky lidem říkají a marně, že mám pravdu...

    24. říj 2019

    @rebe tak to je super. No my z jednickovyho bava pujdem do novyho Peugeota 5008. Takze to parkovani bude taky sranda 😀

    24. říj 2019
    rebe
    autor

    @luidisek Na rozměry jsou tahle auta hloupá, ale zase ten parkovací asistent... 🙂

    24. říj 2019

    @rebe Me jednou servala matka s rocnim deckem na ruce, ze jsem na miste pro rodiny s detmi zaparkovala, ze nemam narok. Toho casu ve vysokem stupni tehotenstvi a s sebou dve deti 2 a 4 roky 🙂 Nastesti se do ni obuli nahodni kolemjdouci, ze kdo jiny by tam mel parkovat😅

    24. říj 2019
    rebe
    autor

    @mmmk To je docela smutný, že bezohlednost ostatních vede k tomu, že se maminky dohadují, kdo to místo potřebuje víc ☹ Ale i to končící těhotenství chápu, to musí člověk hodně otevřít dveře, aby se z auta dostal!

    24. říj 2019

    Keď boli dvojčatá miminá, mala som šťastie na to, že pred obchodom na miestach pre rodiny stáli veľké drahé autá, v nich / pri nich borci v najlepšom veku a pchali do seba nanuk/hotdog/kafe. A čumeli, ako ja, nasraná vyšťavená ženská, vyťahujem postupne dve vajíčka / dve nechodiace deti, kabelku, beriem vozík a premýšľam ako to urobiť, aby som všetko uniesla a zároveň nenechávala žiadne z detí bez dozoru. Vtedy som ostrými výrazmi nešetrila, ale títo ľudia si to k srdci nevezmú...

    24. říj 2019
    rebe
    autor

    @plea Z mých zkušeností jsou tihle borci nejochotnější přeparkovat, když je požádám. Důchodci mě často seřvou, ale borečci se ješě omluví. Zkus to, fakt 🙂

    24. říj 2019

    @rebe Ano, tady pred lidlem je jedno takove misto. Ted (deti 9, 7 a 4 roky) tam uz neparkuju, ale casto tam vidim parkovat sportaky nebo kabriolety a kupodivu zadny z nich tam tu autosedacku nema 🙂

    24. říj 2019

    taky máme smaxe, naučila jsem se parkovat na běžných místech tak, že si nechám z jedné strany víc místa, stání pro rodiny nikdy nejsou volná. A hlavně parkuju dál (klidně na druhém konci parkoviště), kde většinou už nikdo není. Už jsem vejce dávala i přes přední sedadla dozadu 😀 žádná křeč. Lidi ohleduplnější nebudou, dost je to dáno tím, že za jejich mladých let autosedačky moc nebyly (lidi středního věku) a nemají tu osobní zkušenost, pak ti mlaďoši ještě nemají tucha, co je čeká.
    A když je někde málo místa, moc provozu, tak narvu děti škvírou mezi dveřma do auta, vlezu za nima, zavřu dveře, a byť jsem tam jak sardinka, tak je připoutám 😀 prostě nouze naučila Dalibora housti 😀
    Ale řeci si k dotyčným neodpustím nikdy, většinou nestačí říct ani zbla, protože na ně naše zoo nahodí pohoršené ksichty 😀

    24. říj 2019

    My si včera byli pro Alhambru a já se pevně rozhodla, že s tím autem budu jenom jezdit, dopředu, ale parkovat za mě bude prostě někdo jiný 😅 Též si neumím odpustit hlasité komentování činnosti lidí na parkovištích, ale bojím se, že někdy dostanu přes hubu. Jakkoli začínám taky slušně a mile, po max. třetí replice už přepnu do vysoce sarkastického módu.

    24. říj 2019

    @la_amanita 😀 musíš se tvářit preventivně jako nas*aný buldok (jak kdysi o mě prohlásil můj muž, samozřejmě s láskou 😀), pak si nikdo nic netroufne 😀 a když se naštvu, no, tak to jsou všichni maličtí (takové to, jak matka zařve na své děti a poslechou děti přes ulici 😀)

    24. říj 2019

    @rzymani jojo, to funguje. S timhle nasranym ksichtem jsem prosla kolem celniku na letisti v Praze po priletu z Venezuely. V kufru jsem mela tak 5 litru rumu😂😂😂 zastavovali jenom ty vysmaty 😂

    24. říj 2019

    @la_amanita my Alhambru máme, na začiatku som tiež nadávala (predtým som jazdila s oktávkou), že to je príliš široké a dlhé. Ale čo sa týka prístupnosti k detským sedačkám, vďaka posuvným dverám je to bomba! Minule vedľa mňa z jednej strany úplne tesne zaparkoval namistrovaný chlapík na nejakom fáre. Keď videl, že sa blížim s deťmi a sebavedomo mierime k dverám, zostal stáť s hrozou v očiach, ako mu to jeho fáro určite ťukneme dverami. Očividne mu odľahlo, keď som otvorila 🙂

    24. říj 2019

    @la_amanita taky jsem řidič smaxe, ale tuhle jsem jedné čerstvé mamince s alhambrou vycouvala. Prý když tam přijela, nebyl tam nikdo a auta ji takhle obestavila. Není se čeho bát, jen otázka zvyku. Taky mě ze začátku s smaxem napadala ta písnička o Láďovi s autobusem, ale zvykla jsem si rychle😅

    24. říj 2019

    Mě nejvíce "baví ", jak na dvou místech pro rodiny jsou zaparkovaná 3 auta... lidé jsou líní a bezohledni.

    24. říj 2019

    Debil...

    29. říj 2019