Kupující nepřebrala zboží na dobírku

Pokus se nejdříve dohodnout s kupující:

  • Kontaktuj kupující přímo pod inzerátem, kde spolu komunikujete. Požádej o proplacení poštovného. Vyhni se zbytečným emocím. Pokud už jsi inzerát smazala, napiš jí interní poštu.
  • Kupující napiš negativní hodnocení, ve kterém napíšeš: "Dohodli jsem se na zaslání zboží na dobírku. Balíček však nepřevzala."

Pokud se ti nepodařilo s kupující dohodnout, informuj nás o tomto obchodě. Nebudeme řešit problém za tebe, ale pokusíme se být nápomocní při hledání dohody mezi vámi.

Tipy:

  • Na Modrém koníku obchod standardně probíhá tak, že prodejce pošle zboží až po připsání peněz na jeho účet.
  • Nech si zaplatit zálohu nebo poštovné za dobírku předem na účet. Zajistíš si, že kupující dobírku přebere.

Všechna témata > Problémový obchod > Jsem prodejce