Odhalí na alergologii potravinovou alergii?

nikishkaaaa
17. říj 2022

Dámy, mám 15ti měsíční dceru a od 5 měsíců bojujeme s nočními záchvaty pláče, kdy jí podle mě bolí bříško. Strašně prdní a kroutí se. Když jsem to probírala s lékařkou, tak řekla, že ABKM to určitě nebude, že vypadá jinak. Tak jsem zkusila bezlaktózové mléko i výrobky. Zdálo se, že je zlepšení a dnes opět katastrofická noc :( na alergologii jsek chtěla jít už dávno, ale prý to je u dětí do roku zkreslené natolik, že to nemá význam. Myslím si, že jí vadí něco ve stravě, ale nejsem schopna vypozorovat co. Odhalí z krevních testů na alergologii u tak malého dítěte, co ji vadí, aniž by to bylo zkreslené věkem? A jak se krev tak malým dětem odebirá? Budu ráda za každou osobní zkušenost. Děkuji

te_reza
17. říj 2022

Na alergologii je ještě maličká. Dcera byla ve 2 letech a třech měsících. Odebrali ji normálně krev a výsledkem bylo hromada alergií. Alergií je spousta a nemusí to dělat jen mléko. Může ji vadit třeba vejce

nikishkaaaa
autor
17. říj 2022

@te_reza právě nevím, alergolog od manžela říkal, ať se po roce ozvem. Přece ji nemohu nechat takto trapit, zkousela jsem vyřadit, kde co a na nic jsem nepřišla

krtikkrtovaty
17. říj 2022